054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד הוא תוספת אלגנטית, מעוצבת ומודרנית, אותה תוכלו להזמין בעיצוב כרצונכם.

    מבין כל סוגי החיפויים האחרים, הוא נותן את המראה היוקרתי ביותר, ואפשר להתאים אותו למטבח – ובהתאם לטעם האישי שלכם, לצבוע בכל צבע ולהדפיס עליו כל דוגמא שתרצו. בנוסף, הוא גם קל לניקוי ולתחזוקה – לא נשארים עליו אדי שמן, אין לו חריצים, לכלוכים קטנים לא נתקעים בו ואפשר פשוט לנקות אותו עם מטלית או מגבון.

    חברת זכוכיות רפאלי מציעה מגוון רחב של חיפוי זכוכית לפי מידה, עיצוב לבחירתכם ושלל דוגמאות.

    עיצובים שונים לבחירה לחיפוי זכוכית למטבח באשדוד:

    • חיפוי בזכוכית אקסטרה קליר – זכוכית אקסטרה קליר עוברת תהליך של הוצאת עופרת, מה שהופך אותה שקופה לחלוטין.
    • חיפוי בזכוכית שקופה – זכוכית שקופה, בניגוד לשמה, היא לא באמת שקופה. זאת בגלל העופרת שבתוך החומר. המשמעות היא שיש לה צבע מעט ירקרק. כדאי לקחת את זה בחשבון אם מתכננים לצבוע את החיפוי, כי הגוון שלו ישתנה.
    • חיפוי זכוכית בצבע – אופציה אחת למי שמעוניין במראה נקי, אלגנטי ומודרני, היא לצבוע את חיפוי הזכוכית בצבע אחיד וחלק. מגוון הצבעים הוא עצום והצבע הוא צבע עמיד שלא דוהה עם הזמן.
    • חיפוי זכוכית בהדפסה – תוכלו לבחור להדפיס על גבי חיפוי הזכוכית למטבח: דוגמאות, תמונות, מרקמים ועוד. ההדפסה ממוקמת בחלק האחורי של הזכוכית והזכוכית מגינה עליה מפני דהייה, לחות וחום.

    אין ספק שחיפוי זכוכית לקיר המטבח, הופך את המטבח שלכם לחלל מעוצב, מודרני, אלגנטי ויפה.

    הניקיון שמתווסף ליתרונות החיפוי מזכוכית למטבח – הוא עוד בונוס נהדר.

    לעבוד עם זכוכית – לעבוד בשקיפות

    אם כבר החלטתם לשדרג את מראה המטבח ולהשקיע סכום לא מבוטל, כדאי שתיקחו איש מקצוע מנוסה, אמין ובעל גישה עיצובית, שידע להתקין את החיפוי בצורה מקצועית וכמובן לענות על הדרישות העיצוביות שלכם. זכוכיות רפאלי תעמיד לרשותכם את אנשי מקצוע ואמני הזכוכית המנוסים והמקצוענים של החברה, כדי שכשנסיים לעבוד – התוצאות יהיו בהתאם לציפיות ולדרישות שלכם ולשביעות רצונכם ויהיה לכם חיפוי קיר יפהפה למטבח.

    במטבח כבר לא משתמשים בקרמיקה, או נירוסטה… כולם רוצים שיהיה להם במטבח חיפוי מזכוכית! חיפוי זכוכית למטבח הפך גם את אומני הזכוכית ואנשי המקצוע של זכוכיות רפאלי – למעצבי מטבחים והפך לחביב הקהל בשנים האחרונות. האפשרות לעצב את הקיר במטבח, לתת לו צבע, יוקרה ואלגנטיות, יחד עם תחושת הניקיון, הפכו את חיפוי המטבח למבוקש ביותר. אחרי הכול, אתם נמצאים במטבח כל כך הרבה זמן – למה שלא תיהנו מהמראה שלו? בהתאם, אם אתם מתעניינים בכל הנוגע אל חיפוי זכוכית למטבח בבאר שבע, מוזמנים לפנות אל חברת זכוכיות רפאלי.

     

    לחיפוי זכוכית למטבח בבאר שבע יש כמה יתרונות בולטים:

    • זכוכית מחוסמת – חזקה פי ארבעה מזכוכית רגילה, ולכן גם בטיחותית.
    • ניקיון ותחזוקה פשוטים – הזכוכית לא מבליטה את הכתמים שיש עליה, לא צוברת אדי שמן וטיגון, וניתן לנקות אותה במטלית לחה. אין לה חריצים ולכן גם אין לכלוך שמצטבר.
    • מגוון רחב של עיצובים – החיפוי מגיע במגוון רחב וכמעט אינסופי של עיצובים, צבעים, תמונות ומרקמים. החל מצבע לבן ומבריק ועד התמונה שלכם מהטיול האחרון בחו"ל. הצבע עמיד גם בשינויי טמפרטורה ולחות והתמונה המודפסת בגב הזכוכית, מוגנת מפני דהייה ושריטות.
    • קל להתקנה – בניגוד לחיפויי מטבח אחרים, תהליך ההתקנה של חיפוי זכוכית דורש רק הדבקה וזמן קצר, לכן העבודה עצמה היא נקייה ולא תשאיר לכם מטבח מלוכלך.
    • מתאים לכל מטבח – חיפוי הזכוכית מתאים למטבחים ישנים וגם לחדשים ומודרניים בגלל שההתקנה שלו כל כך פשוטה.

    האחריות על חיפוי הזכוכית ניתנת לרוב לשנה, והיא מהווה תעודת ביטחון לכך שקיבלתם עבודה מקצועית וחומר גלם איכותי אבל לא סביר להניח שתצטרכו להשתמש בה אי פעם, כי בשביל שהזכוכית תישבר תצטרכו ממש להתאמץ.

     

    התקנת חיפוי מזכוכית למטבח – שקוף שזו אומנות

    המטבח הוא חלק דומיננטי ובולט בבית, ורובנו מבלים בו זמן רב. לכן, אם כבר בחרתם להשקיע בחיפוי זכוכית יקר ומעוצב למטבח, כדאי שתהיו מרוצים מהתוצאה הסופית.

    אז למי כדאי לפנות? אנחנו בזכוכיות רפאלי, מנוסים בקשת רחבה של עבודות זכוכית. מבחינתנו, עיצוב אלמנטים מזכוכית בבית זו אומנות ואנחנו יודעים ששביעות הרצון שלכם – היא ההצלחה שלנו!

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד

    חיפוי זכוכית למטבח בראשון לציון

    מחפשים אחר חיפוי זכוכית למטבח בראשון לציון? מרכז הבית אצל רוב המשפחות בארץ הוא המטבח. רבים מאתנו מקדישים מחשבה ומשאבים רבים לעיצוב שלו וכוללים אותו בכל תהליך של שיפוץ הבית. בניגוד לעבר הלא רחוק – שבו השתמשנו בחרסינה, או קרמיקה לחיפוי קיר המטבח, הולך ותופס תאוצה השימוש בחיפוי זכוכית – ויש לכך את כל הסיבות הנכונות.

    אנחנו בזכוכיות רפאלי מאוהבים בעיצובי זכוכית מכל הסוגים ומזמינים אתכם להכיר את האפשרויות הנפלאות של חיפוי זכוכית למטבח.

     

    כל הסיבות לעשות חיפוי זכוכית למטבח בראשון לציון

    • בגלל המראה המשדר קווים נקיים ואלגנטיים, בגלל ההגנה על קירות המטבח מפני לחות ולכלכוך, ובזכות העמידות לאורך שנים – חיפוי קיר זכוכית למטבח עושה את כל ההבדל.
    • חיפוי זכוכית למטבח מגיע במגוון אפשרויות עיצוב צבעים ומרקמים, בגוון אחיד ובהתאמה אישית של צבעים, או חיפוי מודפס ממגוון דוגמאות אין סופי של הדפסה על זכוכית. 
    • חיפוי מזכוכית למטבח, יהיה לרוב מזכוכית מחוסמת – זכוכית עבה במיוחד, כמעט בלתי שבירה ובטיחותית ביותר.
    • עוד בחירה נפוצה לחיפוי למטבח היא זכוכית מסוג אקסטרא קליר – זו זכוכית צלולה ושקופה בזכות תהליך מיוחד שהיא עוברת, כך שאם תחליטו לצבוע או להדפיס על הזכוכית – תקבלו צבעים נקיים וללא גווני לוואי.
    • להדפסה על חיפוי הזכוכית יש אינסוף אפשרויות – תוכלו להדפיס כל תמונה קיימת שיש לה רזולוציה מספיק גבוהה.
    • אם אתם בונים בית חדש ומעוניינים להתקין חיפוי זכוכית למטבח, עדכנו את הקבלן המבצע במידות ובמיקומים המדויקים שבחרתם לחפות בזכוכית.
    • וודאו שקבלן הזכוכית משתמש בזכוכית מחוסמת עם תו תקן ישראלי.
    • ודאו שקבלן הזכוכית משתמש בצבעים איכותיים לצביעת החיפוי.
    • אם בחרתם בגוון בהיר, ודאו שהזכוכית תהיה מסוג הזכוכיות השקופות והצלולות – אקסטרא קליר.
    • שימו לב גם לנקודות החשמל במטבח וודאו שהחיפוי מותאם לנקודות החשמל ולא פוגע בהן.

     

     כדי לקבל חיפוי מושלם למטבח – בחרו בחברה מקצועית ובעלת ניסיון

    חברת זכוכיות רפאלי תאפשר לכם את חופש הבחירה. כך, תוכלו ליהנות ממגוון העיצובים האינסופי ובמקביל להיות בטוחים שאתם בידיים מקצועיות, ששומרות על הבטיחות שלכם ומוודאות שתקבלו מוצר איכותי, שיחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

    עוד בנושא:

    ייצור מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים על סוגיהם השונים ועיצוביהם השונים – הם פתרון מצוין לסביבת המגורים הישראלית. הם מתאימים את עצמם לגודל של חדר...

    ויטרינה לחנות

    הזכוכית נמצאת סביבנו בכל עת. אנו רגילים שהזכוכית משמשת לבניית מוצרים שונים כמו חלונות, אגרטלים וכוסות, אך הזכוכית משמשת גם...

    מעקה זכוכית למדרגות

    במידה ויש בביתכם גרם מדרגות, כנראה שמדובר בבית גדול ומרשים אשר עוצב בקפידה. בבתים מסוג זה חשוב להקפיד על שילובים...

    מעקה זכוכית לבית

    מעקה זכוכית לבית מחליף לעיתים יותר ויותר קרובות את החומרים האחרים מהם היה נהוג לייצר מעקות עד היום. מעקות זכוכית...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו