054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים מזכוכית הפכו לאחרונה פופולריים במיוחד, ולא בכדי! ניתן לעצב אותם ולהציב אותם בהתאם לאופיו של חדר האמבטיה, וכן בהתאם לדרישותיו של הלקוח. כך, ניתן לעצב מקלחונים לפי מידה כמקלחוני חזית, מקלחוני הזזה, מקלחונים פינתיים והאפשרויות הינן עוד רבות – הכל בהתאם להעדפותיו של הלקוח.

    בוחרים מקלחונים לפי מידה לחדר האמבטיה שלנו

    מקלחונים לפי מידה הם דומים לבגדים חדשים. כלומר, עלינו להתאים אותם לעצמנו על פי מספר קריטריונים:

    • גודל חדר האמבטיה – על מנת לשמור על הנוחות שלכם, רצוי לעצב את המקלחון שלכם מבחינת גודל וצורה, בהתאם לגודל חדר האמבטיה שלכם.
    • מסילות ופרזול – אין דבר מרגיז יותר מדלת מקלחון שמתנתקת מהמקום, ואתם מוצאים את עצמכם עומדים באמצע חדר האמבטיה, מלאים בסבון, עם גוש זכוכית בידכם. כמובן יש גם את האופציה החלופית – חתיכות זכוכית המפוזרות בחדר האמבטיה לאחר שדלת המקלחון נשברה. זכרו לבחור בקפידה את המסילות והפרזול שלכם.
    • איכות החומר – זכוכית איכותית הינה עמידה לאורך שנים ארוכות בפני מים, לחות ונזקים נוספים, והינה קלה לניקוי ושומרת על מראה לאורך זמן. כך, תוכלו ליהנות ממקלחון בעל מראה חדיש ונקי לאורך תקופה ארוכה.

    מקלחונים לפי מידה ייחודים רק אצל זכוכיות רפאלי

    אנו בחברת זכוכיות רפאלי מתמחים בהתקנת מקלחונים מעוצבים, ובאמתחתנו שורה של פרויקטים ייחודיים, מקוריים שחלקם גם מורכבים – כך שאנו מחזיקים בניסיון הדרוש על מנת לעצב עבורכם את חדר המקלחת עליו תמיד חלמתם.

    אנו שואפים להעניק ללקוחותינו פתרונות מתקדמים בתחום עיצוב הפנים, ומעבר למקלחונים אנו מעצבים מעקות, ויטרינות, חיפויי קירות ועוד מגוון רחב של מוצרי זכוכית מתקדמים ואלגנטיים. בואו גם אתם לגלות עולם חדש של עיצוב מקורי ומתקדם, עם חברת זכוכיות רפאלי.

    בניתם את בית החלומות שלכם וכעת אתם מנסים לעצב את חדר הרחצה? אם כך, כדאי לדעת שיש אפשרות בימינו להזמין מקלחונים לפי מידה כך שמקלחון בגודל הסטנדרטי זו לא האופציה היחידה. יש היום מגוון רחב של מקומות שבהם תוכלו לרכוש מקלחונים כאלה אך אין עוד חברות מובילות ומקצועיות כמו חברת "זכוכיות רפאלי", אז למה שלא תפנו לכאן עוד היום לקבלת מידע, הצעות מחיר ומוצרים נפלאים מזכוכית?

    כל מה שצריך לדעת על רכישת מקלחונים לפי מידה

    ראשית, כאשר מדברים על קניית מקלחונים לפי מידה צריך לבצע כמובן מדידה מדויקת בחדר הרחצה. הדבר האחרון שתרצו זה להזמין מקלחון שבסופו של דבר יהיה גדול מידי או מקלחון שלא ינצל את כל המקום שרציתם להקצות לעניין. שנית, כאשר אתם קונים מקלחון חדש לפי מידה, כדאי יהיה לשים לב לכמה פרטים חשובים, כמו לדוגמה:

    • מה שמה של החברה שייצרה את המקלחון?
    • האם הוא עשוי מזכוכית איכותית במיוחד?

    ככל שיהיו לכם פרטים רבים אודות המקלחון שבו אתם בוחרים, כך תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים מהתוצאה הסופית. זכרו: מקלחון בחדר הרחצה זה לא מסוג אותם האלמנטים שנהוג להחליף בכל שנה ולכן, אם אתם יכולים לקנות מוצר איכותי וטוב, למה להתפשר על משהו ירוד?

    מאיפה כדאי להזמין היום מקלחון לפי מידה?

    עשיתם חיפוש אונליין וראיתם שמספר חברות מציגות את עצמן כמומחיות בתחום המקלחונים? רוצים להבטיח שתיהנו לא רק ממקלחון איכותי ומעוצב אלא גם משירות נעים ואדיב? אם כך, הכתובת היחידה שאליה כדאי לכם לפנות זו חברת "זכוכיות רפאלי". החברה מעניקה שירות בפריסה ארצית כבר משנת 2006 ולכן, בין אם תיקנו ממנה מקלחון לפי מידה ובין אם תזמינו כל מוצר אחר מזכוכית, אין ספק שתצאו מרוצים. בנוסף לכל אלה, המחירים בחברת "זכוכיות רפאלי" נוחים במיוחד, כך שגם במובן הזה תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים עסקה טובה. להשקיע במקלחון גדול ויפה לחדר הרחצה החדש שלכם זו בחירה נהדרת ואתם תראו שלא תצטערו על כך בעתיד.

    עוד בנושא:

    חיפוי קיר זכוכית

    שיפוץ המטבח לא חייב להסתיים ברגע שהקבלן סיים להניח את אריחי השיש או לבנות את הקרמיקה במטבח. יש אנשים עבורם...

    מעקה זכוכית למרפסת

    מי מאיתנו לא נהנה מרגעים קטנים של שקט. אותם רגעים בוא אדם יוצא למרפסת, נשען על המעקה ומתבונן על הנוף...

    חיפוי זכוכית

    כאשר אתם חושבים על עיצוב המטבח, מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש ? שימוש בקרמיקה על הקירות? הוספת שיש בתור משטח...

    מקלחון זכוכית

    חדר אמבטיה המעוצב למשעי, משרה אווירה נינוחה ונעימה. המקלחת היא הזמן היחיד ביום שיש לנו זמן לעצמנו, 10 דקות רבע...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו