054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    חיפוי קיר זכוכית

    שיפוץ המטבח לא חייב להסתיים ברגע שהקבלן סיים להניח את אריחי השיש או לבנות את הקרמיקה במטבח. יש אנשים עבורם השיפוץ מתחיל רק בשלב הזה, כאשר הם יכולים לשים חיפוי קיר זכוכית על הקיר הקיים ולהקנות לחדר מראה מיוחד. חיפוי קיר נפוץ בעיקר במטבחים ובחדרי אמבטיה, כאשר עבודות זכוכית נוספות כמו מחיצות זכוכית או דלתות זכוכית תוכלו למצוא בחלקים הפנימיים יותר של הבית. עיצוב מסוג זה תורם לכניסה רבה של אור לכל אחד מהחדרים תוך חסכון בחשמל, מעניק מראה אסתטי ונקי וכמובן יוצר תחושה של אלגנטיות ורושם המאפיינים בתי מלון יוקרתיים.

    חיפוי קיר זכוכית שיעצבו לכם את הבית

    בעוד חיפוי קיר באמבטיה הוא בעיקר פריט עיצובי המוסיף עניין ויופי, הרי שחיפוי קיר במטבח הוא בעל יעילות של ממש. כאשר מדובר בקיר העשוי קרמיקה או אבן, חומרים אלה סופגים את השמן הנפלט במהלך הבישול, מקבלים מראה לא אחיד ונהרסים בהדרגה. לעתים ניתן לטפל בכל על ידי מסיר שומנים ולעתים הנזק רב מדי.

    חיפוי זכוכית מאפשר לכם להימנע ממצב לא נעים זה ולשמור על מראה מטבח אחיד ונקי בכל עת. כתמי השמן, גם הקשים ביותר, מתנקים מהזכוכית בפשטות וביעילות. לזכוכית ניתן להוסיף צבע אשר יפיח חיים חדשים במטבח או הדפס כלשהו שיהפוך את המטבח למסוגנן וייחודי.

    מגוון אינסופי של עיצוב חיפוי קיר זכוכית

    המומחים של זכוכית רפאלי ישמחו לתרום לכם מן הידע שלהם ולייעץ איזה סוג זכוכית הכי מתאימה לכם. יחד אתכם יתבצע תהליך של תכנון המרחב ועיצובו, התאמת העבודות למיקומן בבית, לתקציב ולצרכים שלכם.
    עבודות הזכוכית של רפאלי הינן עמידות ובטיחותיות במיוחד, מאושרות על ידי מכון התקנים הישראלי ומחוסמות בשטחי מדינת ישראל.
    החברה מתחייבת לספק את השירות המוביל בישראל כך שתתבקשו לשלם על העבודות רק במידה והנכם באמת מרוצים מהן. כמו כן אנו מתחייבים לעמוד בלוח זמנים קפדני ולסיים את כל העבודות בזמן שהוגדר.

    אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולשמוע על מגוון העיצובים האינסופי העומד בפניכם לקראת השיפוץ הקרוב.

    עוד בנושא:

    חיפוי זכוכית בהתאמה אישית

    תחום העיצוב הולך ומתפתח בקצב מסחרר, ובכל יום אנו מתוודעים לטרנדים חדשים ופופולאריים שהביקוש להם רק הולך ותופס תאוצה. אחד...

    מעקה זכוכית למדרגות

    במידה ויש בביתכם גרם מדרגות, כנראה שמדובר בבית גדול ומרשים אשר עוצב בקפידה. בבתים מסוג זה חשוב להקפיד על שילובים...

    מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים מזכוכית הפכו לאחרונה פופולריים במיוחד, ולא בכדי! ניתן לעצב אותם ולהציב אותם בהתאם לאופיו של חדר האמבטיה, וכן בהתאם...

    ויטרינות זכוכית לעסקים

    מחפשים אחר ויטרינות זכוכית לעסקים? חנויות משקיעות זמן ומחשבה רבה בעיצוב הוויטרינה ובבחירת הפריטים אשר יוצגו מאחוריה, אך ההשקעה בוויטרינה...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו