054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    חיפוי זכוכית בהתאמה אישית

    תחום העיצוב הולך ומתפתח בקצב מסחרר, ובכל יום אנו מתוודעים לטרנדים חדשים ופופולאריים שהביקוש להם רק הולך ותופס תאוצה. אחד מהם הוא חיפוי הזכוכית. לא רק שחיפו הזכוכית הפך פופולארי, אלא שהזמנת חיפוי זכוכית בהתאמה אישית היא אפילו מומלצת יותר, גם בשל העובדה שקודם כל מדובר בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח והעיצוב הקיים, וגם בשל היתרונות הרבים של הזכוכית.

    כיצד ניתן לשלב חיפוי זכוכית בהתאמה אישית בעיצוב הבית?

    חיפוי זכוכית בהתאמה אישית יוכל להגיע בשלל צבעים בהתאם לבחירת הלקוח, הוא קל מאוד לניקוי וכאשר מדובר בחומר גלם איכותי, גם יחזיק מעמד זמן רב. בנוסף לכך ניתן להדפיס על גבי הזכוכית, ולהוסיף עיטורים וקישוטים נוספים. את חיפוי הזכוכית ניתן לשלב:

    • במקלחונים מעוצבים – מקלחוני חזית, מקלחונים פינתיים, ועוד; הזכוכית תשתלב נהדר עם אלו, מכיוון שהינה עמידה בפני מים ולחות וכן תוכל להגיע עם פרזול מעוצב בהתאמה אישית. דלתות המקלחונים כמובן עשויות זכוכית וניתן לבחור האם להתקין דלת הזזה, או דלת רגילה.
    • דלתות ומחיצות – אלו יעניקו לבית מראה רחב, מודרני ופתוח, לצד יעילות רבה הבאה לידי ביטוי בתכונות כגון עמידות למכות, שריטות וכמובן בפני מים. בנוסף, הזכוכית מאפרת בידוד אקוסטי איכותי כאשר מתקינים זכוכית רב שכבתית.
    • מעקה זכוכית – מעקות זכוכית ניתן להציב בגרמי המדרגות, וכן למרפסות ולגגות. אלו זכוכיות מחוסמות ועבות המבטיחות בטיחות ברמה גבוהה, ועמידות לאורך זמן.

    זכוכיות רפאלי – שקוף שזה איכותי!

    לפני למעלה מעשור, הוקמה חברת זכוכיות רפאלי במטרה אחת ויחידה – ליצור עבור לקוחותיה חוויה ייחודית ויוקרתית שכל כולה זכוכית. אנו חולשים על עולם הזכוכיות כשבאמתחתנו ארסנל של לקוחות מרוצים שנהנים מהעבודות האיכותיות שלנו. רוצים גם? צרו איתנו קשר, או פשוט בואו לכוס קפה!

    עוד בנושא:

    חיפוי קיר זכוכית למטבח

    אם בעבר המטבח היה המקום האחרון בו אנו משקיעים – הרי שכיום המטבח הפך לאחד המקומות המרכזיים בבית, אם לא...

    מעקה זכוכית למרפסת

    מי מאיתנו לא נהנה מרגעים קטנים של שקט. אותם רגעים בוא אדם יוצא למרפסת, נשען על המעקה ומתבונן על הנוף...

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד הוא תוספת אלגנטית, מעוצבת ומודרנית, אותה תוכלו להזמין בעיצוב כרצונכם. מבין כל סוגי החיפויים האחרים, הוא נותן...

    מעקות זכוכית

    שילוב של עיצובי זכוכית בבית מפיח משב רוח מרענן בכל אזור בו תחליטו למקם את הזכוכית בבית. השימוש הנפוץ של...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו