054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    למה גם אתם חייבים חיפוי לאמבטיה שלכם?

    חדר האמבטיה הוא חדר מיוחד במינו בבית, הן מבחינה אקלימית והן מבחינת השהייה בו. מבחינה אקלימית, חדר זה מצוי כל העת בתנאים סביבתיים קשים מאוד שכוללים אדים, רטיבות ולחות שעלולים לפגוע בקירות תוך תקופה קצרה מאוד. מבחינת השהייה, חדר האמבטיה מהווה את מקום המפלט שלכם בבית, וככזה הוא צריך לשדר נוחות, נעימות ורוגע בזמן הרחצה. בשורות הקרובות תבינו כיצד רכישת חיפויים לאמבטיה תשיג לכם חווית רחצה שתעמוד בכל קריטריון נדרש, ותגרום לכם לרצות לרוץ למקלחת בסוף (או בתחילת) היום.

     

    חיפויי קירות בחדר האמבטיה – מדוע זה כל כך חשוב?

    ישנן 2 סיבות מרכזיות להתקנת חיפויים בקירות האמבטיה. הסיבה הראשונה היא השגת מראה אסתטי, נעים ומזמין שיגרום לכם ליהנות כמו שצריך מזמן הרחצה במקלחת. כיום כבר אין שום צורך להתפשר על העיצוב הסטנדרטי שמציע הקבלן, ובוודאי שלא על הטעם של הדייר הקודם, במידה ומדובר בדירה ישנה. בחנויות איכותיות יציעו לכם חיפויי זכוכית, קרמיקה, פורצלן, חרס ועוד, כך שתוכלו להפוך כל חדר אמבטיה למקום שבאמת נעים לשהות בו. הסיבה השנייה קשורה כאמור לעניין האקלים בחדר והרצון לשמור על חדר האמבטיה שלכם שמיש ואסתטי לאורך זמן. חיפוי איכותי יגן על הקירות שתחתיו מפני לחות, רטיבות והתפתחות פטריות ועובשים, עניינים שלא רק שאינם יפים לעין אלא אף עלולים לפגוע בבריאות הדיירים בבית. חיפוי לקיר חדר האמבטיה אף ימנע מכם את הצורך לצבוע ולשפץ לעיתים תכופות, כך שבסופו של דבר העניין אף משתלם כספית.

     

    סוגי החיפויים המבוקשים ביותר

    בבואכם לבחור חיפויים לחדר האמבטיה, תגלו כי מגוון האפשרויות עצום. יחד עם זאת, ישנם שני חומרים שבולטים מעל השאר בזכות מאפייניהם הייחודיים:

    • חיפוי גרניט פורצלן – זהו סוג החיפוי הנפוץ ביותר בחדרי אמבטיה משום עמידותו הרבה, גמישותו העיצובית ומחירו הנוח (טווח מחירים 300 עד 500 שקלים למ"ר). האריחים מגיעים במגוון רחב של גדלים, מגדולים מאוד ועד קטנים ביותר שבאמצעותם ניתן ליצור פסיפסים מרהיבים. העמידות הרבה של החומר אף מאפשרת להשתמש בו כאשר מחפשים חיפויים למקלחת (במקרה של מקלחון) ולבצע התאמה מושלמת בין המקלחון לקיר הצמוד לו.
    • חיפוי זכוכית  – זהו עוד סוג חיפוי פופולארי שהביקוש לו רק הולך ועולה, בשל ההתאמה העיצובית המושלמת שלו לשאר חלקי הבית המודרני. מדובר בזכוכית עבה ומחוסמת שאינה נשברת כלל, היא קלה לניקוי, אינה רגישה להתפתחות עובשים ואפשרויות העיצוב שלה יוצאות דופן. הזכוכית יכולה להיות שקופה, חלבית או מודפסת בהזמנה אישית. המחיר של חיפוי זכוכית אומנם יקר יותר מחיפוי גרניט פורצלן (בין 400 ל-700 שקלים למטר), אך התוצאה הסופית מרהיבה ושובת עין. 

     

    כיצד בוחרים את סוג החיפוי המתאים ביותר? 

    על מנת לבצע בחירה נכונה של חיפויים לאמבטיה, חשוב מאוד להתקשר עם חברה שמלבד מגוון רחב של חיפויים אף מעסיקה צוות של מומחי עיצוב פנים שיוכלו לתת לכם תמונה כללית לגבי איך יראה חדר הרחצה לאחר העבודה. גם שלבי התכנון וההתקנה יבוצעו בצורה מדוייקת ומושכלת דרך חברה איכותית שכזאת, דבר שיאפשר לכם להעביר נקודות חשמל מאחורי החיפויים, לצרכי יצירת תאורה מיוחדת או שילוב אלמנטים נוספים.

    עוד בנושא:

    למה גם אתם חייבים חיפוי לאמבטיה שלכם?

    חדר האמבטיה הוא חדר מיוחד במינו בבית, הן מבחינה אקלימית והן מבחינת השהייה בו. מבחינה אקלימית, חדר זה מצוי כל...

    מבצע חיפוי קיר זכוכית

    מבצע למהירי החלטה!! מבצע מיוחד לרגל החגים! חיפוי לקיר ב479 ש"ח למטר בלבד במקום 700 ש"ח! המבצע בתוקף עד סוף החודש או עד...

    ויטרינה זכוכית מחיר

    מחפשים בגוגל: ויטרינה זכוכית מחיר? למחירי התקנת ויטרינות זכוכית יש טווח גדול והוא משתנה בגלל מגוון גדול של אפשרויות וכמובן...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו