054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    חיפוי קיר זכוכית למטבח

    אם בעבר המטבח היה המקום האחרון בו אנו משקיעים – הרי שכיום המטבח הפך לאחד המקומות המרכזיים בבית, אם לא המרכזי ביותר. רעיונות עיצוביים מיוחדים כמו חיפוי קיר זכוכית למטבח החלו לעלות בקרב מעצבים רבים אשר גילו את היופי הגלום בעיצוב הבית בזכוכית. הטרנד כיום הוא לחבר את חלל המטבח עם הסלון וליצור יחד חלל אחד רחב ידיים, ללא חציצה, המאפשר למארח המבשל להיות בקשר עם אורחיו. המטבח , בדומה לסלון, הפך למקום אירוח וככזה עליו להראות בהתאם. זו הסיבה מדוע מטבחים מודרניים זוכים לתשומת לב רבה ומשודרגים בציוד בישול מתקדם לצד עיצוב מושקע וייחודי.

    מזמינים חיפוי קיר זכוכית למטבח

    אחד השדרוגים המשמעותיים שניתן לבצע בחלל המטבח הוא יצירת חיפוי זכוכית עבור קירות המטבח. חיפוי הזכוכית מתבצע על גבי הקרמיקה או השיש הקיים במטבח ומשנה משמעותית את מראה המטבח. חיפוי הזכוכית מוסיף ברק וזוהר לקירות, יוצר תחושה של עומק ומרחב בחלל המטבח, מאפשר ניקוי קל ומהיר של כתמי שמן והיתרון הגדול ביותר – חיפוי זכוכית מאפשר אינספור רעיונות עיצוביים שניתן לממש על קירות המטבח, בין אם על ידי זכוכית צבעונית או הדפסות בהתאמה אישית על גבי הזכוכית.

    חיפוי קיר זכוכית למטבח עם זכוכית רפאלי

    כיצד תבחרו את נותן השירות הנכון עבורכם? האם לפי מחיר, רמת שירות, ניסיון או אמינות ?

    זכוכית רפאלי עומדת בכל הקריטריונים הנ"ל. מעל 10 שנות ניסיון עומדות מאחורי החברה אשר משתמשת בחומרי הגלם הטובים ביותר על מנת לספק תוצר איכותי ועמיד לאורך שנים ארוכות. הזכוכית הינה מחוסמת, מאושרת במכון התקנים הישראלי ועוברת בדיקות קפדניות טרם הגעתה ללקוח.

    פרויקט הזכוכית בביתכם יתבצע תוך ליווי אישי משלב התכנון ועד שלב הביצוע. אנו מתחייבים כי הפרויקט יתבצע בהתאם ללוח הזמנים הנקבע. בנוסף לעבודות חיפוי חברתנו מתמחה ב:

    • מעקות זכוכית לבית ולחוץ
    • דלתות זכוכית
    • מחיצות זכוכית
    • מקלחונים ואמבטיות
    • נישות ומדפים מזכוכית
    • ועוד

    אם עד היום היה נהוג להשאיר את הקירות שלנו כמו שהם, ואם כבר בחרנו לעצב אותם, אז להשתמש באריחי קרמיקה ודומיהם, הרי שכיום חיפוי קיר זכוכית בהתאמה אישית הוא הדבר הבא בתחום העיצוב! את הזכוכית ניתן לעצב במגוון צבעים, גוונים וגדלים, והיא תשתלב נהדר בכל חדר בביתכם. כמובן, שעל מנת להבטיח לעצמכם את העבודה האיכותית ביותר רצוי להיוועץ בחברה מקצועית המיומנת בתחומה.

    נעים להכיר, אנו בזכוכיות רפאלי עוסקים בתחום הזכוכיות כבר למעלה מעשור. אנו נשמח לעמוד לשירותכם לכל עניין ולעצב עבורכם את מוצריי הזכוכית הטובים ביותר!

     

    היתרונות של חיפוי קיר זכוכית למטבח בהתאמה אישית

    • חיפוי קיר זכוכית בהתאמה אישית הינו כאמור, יתאים לכל סוג של עיצוב. לא משנה אם מדובר בעיצוב מינימליסטי, רטרו ואפילו כפרי – איש המקצוע יידע בדיוק כיצד להתאים את הזכוכית לעיצוב הקיים, ובהתאם לדרישותיכם כמובן.
    • יתרון נוסף של חיפוי הזכוכית, הוא העובדה שהתחזוקה שלו כה פשוטה. בסך הכל מדובר בניגוב מהיר ופשוט (עם חומר ניקוי לחלונות כמובן), ללא מאמץ וללא הכתמה או נזק למשטח.
    • הברק היפהפה, והחדר שנראה לפתע רחב יותר – כל אלו הופכים את הזכוכית לתוספת יוקרתית שהיא חובה בכל משרד ובכל בית. הזכוכית מדגישה את הצבע הלבן, ויוצרת אשליית מרחב ועומק וכך מגדילה את החלל עצמו.

     

    אם גם אתם רוצים לשדרג את הסביבה הפרטית שלכם, הגעתם לכתובת הנכונה! המומחים של זכוכיות רפאלי ישמחו להיפגש אתכם לקפה, לבחון את הדרישות שלכם מהעיצוב העתידי ולהתאים לכך את מוצרי הזכוכית הטובים ביותר. אנו נגיע עד אליכם ונבצע התקנה יסודית ומקצועית, וכאן עבודתנו לא הסתיימה! אנו מעניקים ללקוחותינו אחריות על כל המוצרים, גם בתום תקופת האחריות – כך שתוכלו להיות בטוחים שכשאתם בידיים של זכוכיות רפאלי אתם בידיים הטובות ביותר.

    לאחרונה קורה לכם שאתם מביטים במטבח הבית ונראה לכם שהוא זקוק לשיפוץ? רוצים להפוך אותו להרבה יותר מעוצב ויפה? אם כך, חיפוי קיר זכוכית למטבח זו הבחירה הנכונה, והאמת היא, שזו גם אופציה מאוד אופנתית ומודרנית. בחברת "זכוכיות רפאלי" תוכלו למצוא מגוון אדיר של אפשרויות בתחום הזה, כך שאם תצרו עמה קשר עוד היום, מהר מאוד המטבח שלכם ייראה חדיש, יפה ומעוצב.

     

    מדוע חיפוי קיר זכוכית למטבח זו בחירה מוצלחת כל כך?

    כמובן שבעידן המודרני לא חסרות אפשרויות נוספות בתחום של עיצובים מיוחדים למטבח, אך האמת היא, שלא כל אפשרות תהיה מספיק טובה. לכן, אם אתם מתלבטים בין חיפוי קיר זכוכית למטבח לבין אלמנטים אחרים של עיצוב, כדאי שתכירו את היתרונות של חיפוי קיר מזכוכית:

    • החיפוי יכול להגיע בכל גודל שתרצו
    • ניתן יהיה לבחור חיפוי בכל עיצוב שיתאים למטבח שלכם
    • מדובר על אלמנט עיצוב שיוצר תחושה של יוקרה ואלגנטיות במטבח
    • פשוט וקל לנקות את חיפויי הזכוכית ולכן התחזוקה שלהם לאורך השנים קלה

    יש היום חברות שעוסקות בתחום הזה ומאפשרות ללקוח לבחור כל ציור, עיצוב וצבע שישולב בחיפוי הזכוכית, כך שאין ספק שהתוצאה הסופית תיראה בדיוק כמו שתמיד רציתם.

     

    חיפוי קיר זכוכית למטבח עם  "זכוכיות רפאלי" !

    עשיתם מחקר קטן באינטרנט וראיתם שיש הרבה חברות שעוסקות בתחום הזכוכיות? מתלבטים ממי להזמין את השירות הטוב ביותר? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים פונים בשנים האחרונות דווקא אל חברת "זכוכיות רפאלי". למען האמת, זה לא משנה אם אתם רוצים להזמין היום חיפוי קיר מזכוכית או שאתם רוצים לשלב בבית מעקה מזכוכית, שכן בחברת רפאלי תמיד תקבלו את הטוב ביותר. החברה, שקיימת כבר משנת 2006, נותנת שירות בפריסה ארצית, כך שזה גם לא משנה איפה בארץ אתם גרים. בנוסף, כל אנשי המקצוע שתפגשו בחברה שתיצרו עמם קשר יעשו הכול תמיד כדי שתצאו מרוצים. אם כל זה לא מספיק, אתם תראו שגם הצעות המחיר שתקבלו כאן תמיד יהיו נוחות, אז למה לשלם ביוקר אצל אחרים?  

     

     

    עוד בנושא:

    ייצור מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים על סוגיהם השונים ועיצוביהם השונים – הם פתרון מצוין לסביבת המגורים הישראלית. הם מתאימים את עצמם לגודל של חדר...

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד הוא תוספת אלגנטית, מעוצבת ומודרנית, אותה תוכלו להזמין בעיצוב כרצונכם. מבין כל סוגי החיפויים האחרים, הוא נותן...

    מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים מזכוכית הפכו לאחרונה פופולריים במיוחד, ולא בכדי! ניתן לעצב אותם ולהציב אותם בהתאם לאופיו של חדר האמבטיה, וכן בהתאם...

    חיפוי זכוכית למטבח

    סיימתם לבנות את המטבח אבל משהו חסר לכם. משהו שייצור שינוי מרענן, משהו שיוסיף ניצוץ לעיצוב הסטנדרטי, משהו כמו חיפוי...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו