054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    מעקה זכוכית למדרגות

    במידה ויש בביתכם גרם מדרגות, כנראה שמדובר בבית גדול ומרשים אשר עוצב בקפידה. בבתים מסוג זה חשוב להקפיד על שילובים אלמנטים יוקרתיים כמו מעקה זכוכית למדרגות על מנת לשמור על ערך הבית והמראה הכללי. מעקה זכוכית, בנוסף לשטח הקטן שהוא תופס במציאות, גורם למתבונן להרגיש כי מדובר בחלל גדול ופתוח יותר. העובדה שהזכוכית שקופה ומאפשרת לראות דרכה, כמו גם ממד העומק שמתקבל הודות להשתקפות הנוצרת במראה, תורמים לתחושה הכללית של מרחב פתוח ונושם ברחבי הבית. זו הסיבה שבבתים רבים תוכלו למצוא גם דלתות זכוכית, מחיצות זכוכית וחיפויי קיר מזכוכית למטבח.

    יתרונות מעקה זכוכית למדרגות

    עבודות זכוכית לבית ובעיקר מעקות זכוכית הפכו לחלק בלתי נפרד מבתיהם של ישראלים רבים בשנים האחרונות. מעקה זכוכית מציע מספר יתרונות:

    • בטיחות – למרות מה שאנשים נוטים לחשוב, מעקות זכוכית הם אחד מהמעקות היציבים והחזקים ביותר שניתן למצוא. המעקות עמידים בתנאי מזג אוויר שונים כמו מים ולחות
    • תחזוקה וניקיון – חומר לניקוי חלונות ומטלית הם כל מה שתצטרכו על מנת להחזיר את הברק המלא לעבודת הזכוכית בביתכם. גם הלכלוך וכתמי השמן הקשים ביותר יורדים ללא מאמץ.
    • שילוב חומרים סביב הזכוכית – יחד עם הזכוכית ניתן לשלב אלומיניום או נירוסטה אשר מוסיפים רבות לעיצוב המעקה. ניתן לשלב מוטיבים מעולם התכשיטנות או ליצור צורות גאומטריות מיוחדות בחומרים אלה. שילוב חומרים נוספים יחד עם הזכוכית מוסיף לא רק למראה שלה אלא גם לחוזקה והבטיחות שלה.

    מעקה זכוכית למדרגות ואתם בידיים טובות – רפאלי זכוכית

    אם בבטיחות עסקינן הרי שהזכוכיות מבית "זכוכית רפאלי" נחשבת לבטוחה ביותר בזכות אישורה על ידי מכון התקנים הישראלי. כל הזכוכיות חתומות ומאושרות לשימוש בפרויקטים השונים אותם אנו מבצעים עבור פרטיים וגופים ציבוריים כאחד. לאחר 10 שנות ניסיון בתחום אנו מתחייבים לעמידה בלוח זמנים קפדני כאשר במידה ויתרחש עיכוב – הלקוח יפוצה על כך.

    חברתנו שמה דגש על אמינות, מקצועיות ושירות אישי ומסור. אנו נעמיד לרשותכם את הזגגים הטובים ביותר אשר יענו לקריאה שלכם תוך יום עסקים אחד. שירות מהמעלה הראשונה לצד מחיר אטרקטיבי הופכים את זכוכית רפאלי לבחירה המועדפת על לקוחות רבים ברחבי הארץ.

    בבתים או דירות שאינם בנויים ממפלס אחד, אלא מספר קומות, יותקנו כמובן מדרגות המחברות בין מפלס למפלס. בין אם יש בבית ילדים או לא, חשוב לשמור על הבטיחות של דיירי הבית בעת שימושם במדרגות, על מנת למנוע תאונות לא רצויות ופציעות מיותרות. מעקה זכוכית למדרגות פנים לא רק יבטיח שבמקרה ותאבדו חלילה את שיווי המשקל שלכם יהיה לכם במה להיאחז, הוא גם יקנה לחלל הפנים מראה הרבה יותר מרווח.

    מעקה זכוכית למדרגות פנים – איזון בין בטיחות לעיצוב

    הזכוכית הפכה לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, ולא בכדי. ויטרינות, מרפסות, וכן מעקה זכוכית למדרגות פנים – את כל אלו ועוד ניתן לשלב בכל בית, משרד, ובית עסק. מעקה הזכוכית למשל, הוא דוגמא נהדרת למוצר המאזן בין בטיחות לעיצוב יוקרתי:

    • עיצוב יוקרתי – ללא כל ספק, יש משהו בזכוכית שמעניק לכל חלל אווירה מכובדת ויוקרתית שפשוט אי אפשר להתעלם ממנה. היא מגדילה את המרחב ומשרה רוגע וביתיות.
    • בטיחות – מעקה זכוכית הינו יציב וחזק במיוחד, המבצע תפקידו לאורך זמן רב. בנוסף לכך, יהיה עמיד בפני מים ולחות כך שניקיונו יהיה פשוט במיוחד ויסתכם בדרך כלל בחומר לניקוי חלונות, ומטלית.
    • זכוכית ועוד – הזכוכית הינה חומר גמיש אותו ניתן לשלב יחד עם אלמנטים נוספים; אלומיניום או נירוסטה, וכן ייצור צורות גאומטריות המעניקות ערך מוסף לזכוכית עצמה, ורובד עיצובי נוסף.

    מוצרים איכותיים ומעוצבים רק אצל זכוכיות רפאלי

    כל הזכוכיות שאנו בחברת זכוכיות רפאלי עובדים עמן, אושרו על ידי מכון התקנים הישראלי – בכל התקנות והדרישות, כולל המחמירות ביותר. אנו מחזיקים באמתחתנו עשר שנות ניסיון בתחום הזכוכיות, המבטיחות ללקוחותינו את המוצרים, השירותים והזכוכיות המעוצבות והאיכותיות ביותר בשוק. צרו קשר עוד היום!

    מחפשים את האלמנט שיהפוך את המדרגות בבית שלכם לעוד יותר אלגנטיות ויפות? אם כך, מעקה זכוכית למדרגות זו הבחירה הנכונה. במקום לשלב מעקה מעץ, מפורמייקה או מכל חומר אחר, אתם יכולים לבחור מעקה עדין מזכוכית והאמת היא, שלא תפסיקו לדבר מחמאות על בחירה שכזו. בחברת "זכוכיות רפאלי" מחכות לכם אפשרויות רבות בתחום, אז למה שלא תפנו אליה עוד היום להזמנת המעקה היפה ביותר?

    כל היתרונות של מעקה זכוכית למדרגות

    אתם מתלבטים בין מעקה זכוכית למדרגות ובין מעקה שעשוי מחומרים אחרים? לא בטוחים שזכוכית זו הבחירה הכי טובה שיש? אם כך, כדאי שתכירו את היתרונות של אופציה כזאת:

    • עמידות – מעקה שעשוי מזכוכית יהיה עמיד לשנים רבות.
    • יוקרתיות – תמיד כשמשלבים זכוכית בעיצוב הבית היא יוצרת תחושה של יוקרה.
    • אלגנטיות – מעקה שעשוי מזכוכית לא רק משמש לבטיחות אלא גם מוסיף אלגנטיות לבית.
    • תחזוקה – קל מאוד לתחזק מעקה כזה לאורך השנים שכן הניקיון פשוט ביותר.

    בנוסף לכל אלה, אם חשוב לכם שהבית שלכם גם ייראה מודרני וכמה שיותר אופנתי , הרי שגם במובן הזה מעקה שעשוי מזכוכית זו האופציה הכי טובה שיש. מדובר על אלמנט עיצובי שנחשב לשיא המודרניות, כך שאם אתם כבר טורחים להתקין מעקה למדרגות בבית, למה להתפשר על פחות מזה?

    מעקה מעקה זכוכית למדרגות מאיכות חסרת פשרות

    אתם מחפשים את השילוב שבין מעקה שייראה כמה שיותר יפה ובין מעקה שיהיה איכותי? אתם לא מוכנים להתפשר על מוצר שאומנם יהיה זול אך אחרי כמה שנים יתחיל להחליד או לסבול מפגמים אחרים? אם כך, אין ספק שלא רק שכדאי לבחור במעקה זכוכית, אלא גם כדאי לפנות אל הטובים ביותר בתחום. בחברת "זכוכיות רפאלי" תמצאו רק מוצרים מאיכות נפלאה, מה שאומר שבין אם אתם קונים מעקה מזכוכית, חיפוי זכוכית למטבח או אפילו מקלחון לפי מידה, תמיד תצאו מרוצים. החברה מעניקה שירות בכל רחבי הארץ כבר משנת 2006, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלא חסר לאנשי המקצוע בחברה ניסיון רב. בנוסף, המחירים נוחים כך שגם במובן הזה חברת "זכוכיות רפאלי" עדיפה על אופציות אחרות שקיימות היום בשוק.

    עוד בנושא:

    חיפוי זכוכית למטבח

    סיימתם לבנות את המטבח אבל משהו חסר לכם. משהו שייצור שינוי מרענן, משהו שיוסיף ניצוץ לעיצוב הסטנדרטי, משהו כמו חיפוי...

    מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים מזכוכית הפכו לאחרונה פופולריים במיוחד, ולא בכדי! ניתן לעצב אותם ולהציב אותם בהתאם לאופיו של חדר האמבטיה, וכן בהתאם...

    חיפוי קיר זכוכית בהתאמה אישית

    אם עד היום היה נהוג להשאיר את הקירות שלנו כמו שהם, ואם כבר בחרנו לעצב אותם, אז להשתמש באריחי קרמיקה...

    מקלחון זכוכית

    חדר אמבטיה המעוצב למשעי, משרה אווירה נינוחה ונעימה. המקלחת היא הזמן היחיד ביום שיש לנו זמן לעצמנו, 10 דקות רבע...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו