054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    חיפוי זכוכית למטבח

    סיימתם לבנות את המטבח אבל משהו חסר לכם. משהו שייצור שינוי מרענן, משהו שיוסיף ניצוץ לעיצוב הסטנדרטי, משהו כמו חיפוי זכוכית למטבח. הזכוכית הפכה לחומר אשר יותר ויותר מעצבים ממליצים להשתמש בו, כאשר עבודות זכוכית לחיפוי המטבח או אזורים אחרים בבית הפכו לפופולריות לא פחות מעבודות אבן ושיש. חיפוי זכוכית מעניק אלגנטיות מצד אחד אך גם מראה צעיר ואפנתי מצד שני משום שחיפויי זכוכית עדיין נחשבים לטרנד יחסית חדש בשוק. הקלות הרבה בה ניתן לנקות משטחי זכוכית כמו גם ההגנה שהוא מספר לקיר הגדילו את הדרישה למומחי זכוכית אשר יוכלו לבצע עבודות אלה כראוי.

    עבודות חיפוי זכוכית למטבח

    אם החלטתם לשדרג את הבית בעבודת זכוכית מרשימה כעת עליכם לבחור היכן למקם אותה. אילו אפשרויות מציעות עבודות זכוכית בבית ?

    • חיפוי המטבח (האפשרות הנפוצה ביותר)
    • חיפוי קירות זכוכית בפנים מחוץ לבית
    • בניית מעקה זכוכית למדרגות ולמרפסת
    • שימוש בזכוכית צבעונית להדגשה ועיצוב החלל
    • הדפסה על זכוכית ושילוב תמונות על גבי החיפוי

    עבודות אלה ואחרות תוכלו לבצע בזכוכית רפאלי – המומחים לעיצוב פנים הבית ,אשר כבר מעל 10 שנים מבצעים מגוון עבודות זכוכית איכותיות בכל רחבי הארץ.

    חלומות מזכוכית – חיפוי זכוכית למטבח

    אם הנכם חולמים על חיפוי זכוכית ייחודי למטבח או על מעקה זכוכית למדרגות למראה יוקרתי בבית, המומחים של "זכוכית רפאלי" ישמחו לבצע זאת עבורכם. בנוסף לזכוכית רגילה ניתן להזמין עבודות זכוכית אקסטרא קליר, כאשר כל העבודות מתבצעות תוך הקפדה על לוח הזמנים שהוסכם, ללא עיכובים וללא תירוצים, כך שתוכלו ליהנות מביתכם המחודש בהקדם האפשרי.

    הזכוכיות מבית "זכוכית רפאלי" עוברות חיסום בשטח ישראל, מאושרות על ידי מכון התקנים הישראלי ומבטיחות כי תקבלו מוצר סופי ברמה הגבוהה ביותר אשר ישרת אתכם לשנים ארוכות קדימה.

    עיצוב חיפוי זכוכית למטבח

    בשעה טובה, הסתיימו עבודות הבנייה של הבית החדש שלכם, וכעת הגיע הזמן לגשת לעיצוב המטבח. כל אחד מאיתנו מעוניין במטבח חלומי, כמו בתכניות הבישול – שהשפים הגדולים מתהדרים במטבח ייחודי, מאובזר ומעוצב למשעי. מה שאתם זקוקים לו, הוא איש מקצוע שיסייע לכם לתכנן עיצוב חיפויי זכוכית למטבח שלכם, שיעניקו למטבח שלכם מראה זוהר, חדש ויוקרתי לאורך זמן.

    אם עד כה לא שקלתם עיצוב חיפויי זכוכית למטבח – אנו שמחים שהגעתם אלינו! חברת זכוכיות רפאלי חולשת על תחום הזכוכיות, ומחזיקה בניסיון רב שנים בעיצוב, בנייה והתאמת מוצרי זכוכית איכותיים. לא בכדי שהזכוכית הפכה כה פופולריות בקרב האוכלוסייה, יש בה משהו שפשוט אין בשום חומר גלם אחר!

    אם גם אתם החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את הסביבה שלכם, עם תוספות זכוכית יוקרתיות, תשמחו לדעת כי אנו מבצעים עבודות זכוכית מגוונות:

    • חיפוי קירות זכוכית
    • מעקה זכוכית למדרגות ולמרפסת הבית
    • אפשרות לשילוב זכוכית צבעונית
    • הדפסה על גבי זכוכית וכן שילוב תמונות על החיפוי
    • חיפוי המטבח בבית
    • מקלחונים
    • ויטרינות לבית ולבית-העסק
    • ועוד

    חיפוי זכוכית למטבח -זכוכית איכותית ומעוצבת

    אם עד כה לא חשבתם על כך, ודאי הבטתם כעת סביבכם ותהיתם על כך שייתכן ואולי לא יזיק לכם לחדש מעט את הסביבה הפרטית שלכם. הצוות המקצועי של זכוכיות רפאלי ישמח לעמוד לשירותכם ולבנות עבורכם עיצובי זכוכית יוצאים מהכלל! בפגישתנו הראשונה, נבין ראשית את הדרישות והצרכים שלכם, ולאחר שלב זה ניגש לשלב התכנון והעיצוב. לאחר שנקבל את אישורכם ניגש לעבודה, ותוך זמן קצר תוכלו גם אתם ליהנות מתפארתה של הזכוכית – אצלכם בבית! אז למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר בהקדם האפשרי ובואו להכניס את עולם הזכוכית הנפלא אליכם הביתה!

    כאשר מחפשים חיפוי זכוכית למטבח מחיר השירות חשוב לא פחות מאיכות התוצאה. כל אדם מעוניין בקבלת העבודה הטובה ביותר, אך לעתים מגבלת התקציב לא תאפשר לנו לבצע כל עסקה ויש למצוא פשרה בין איכות העבודה לבין מחיר אטרקטיבי.

    עיצוב הבית ובעיקר עיצוב המטבח הוא תהליך אשר לוקח זמן, כסף ובעיקר הרבה מחשבה. המטבח כבר מזמן איננו חדר צדדי וסגור אשר נסתר מעיני האורחים – שני העשורים האחרונים חוללו שינוי דרמטי בעיצוב המטבח אשר הפך לחלל רחב ופתוח אשר פעמים רבות מחובר לסלון ומשמש לאירוח אורחים וחברים. על כן מובן מדוע יותר ויותר אנשים מחפשים פתרונות עיצוב יצירתיים דוגמת חיפוי זכוכית לקירות המטבח.

    חיפוי זכוכית למטבח מחיר נוח

    לפני שתבצעו חיפוי זכוכית במטבח, כדאי לבחון את הנקודות הבאות:

    • מחיר – חישבו מהו התקציב שלכם. על פי התקציב תוכלו לבחור את סוג הזכוכית ונותן השירות העונה על הקריטריונים.
    • סוג הזכוכית – בשוק קיימים מספר סוגי זכוכית כמו זכוכית רגילה, זכוכית מחוסמת (החזקה פי 4-5 יותר מזכוכית רגילה), זכוכית אקסטרא קליר בעלת שקיפות גבוהה ועוד.
    • צבע הזכוכית – בנוסף לזכוכית שקופה סטנדרטית תוכלו לבחור בצבע זכוכית ייחודי, כמו לדוגמה זכוכית בורדו אשר תוסיף אנרגיה וחיים למטבח או זכוכית שחורה בסלון אשר תהיה בעלת אמירה מודרנית ודומיננטית.
    • תוספות – לזכוכית תוכלו להוסיף תוספות מעניינות כמו הדפסות של תמונה או טקסט אשר יהפכו את המטבח לייחודי ואישי.

    חיפוי זכוכית למטבח – השילוב המושלם בין מחיר לאיכות

    "זכוכית רפאלי" מאמינים כי מגיע לכם הטוב ביותר הן מבחינת השירות, הן מבחינת המחיר ובעיקר מבחינת איכות העבודה. החברה מציעה את השילוב המושלם בין מחיר אטרקטיבי לאיכות ביצוע ברמה הגבוהה ביותר. עבודות הזכוכית של רפאלי הן בעלת רמת גימור גבוהה ומותאמות אישית לצרכי הלקוח. עבודות אלה מעטרות כבר בתים רבים בישראל, כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון ולהתייעץ עם אחד המומחים שלנו בנוגע למהפך הקרוב בביתכם.

    השאלה כיצד להפוך את המטבח ליפה, מעוצב ואלגנטי יותר מטרידה אתכם? אם כך, שווה לקחת בחשבון את האפשרות של חיפוי זכוכית למטבח, כי לא במקרה הרבה מאוד אנשים בוחרים בחיפוי כזה למטבחים שלהם. מדובר על אלמנט עיצובי מקסים ואם תזמינו חיפוי כזה מחברה מובילה ומקצועית כמו "זכוכיות רפאלי", אין ספק שתצאו מרוצים מהתוצאה הסופית.

    כל הסיבות לשלב חיפוי זכוכית למטבח

    אין ויכוח על כך שבתחום העיצוב יש אינספור אפשרויות ורעיונות, וזה נכון בין אם אתם רוצים לעצב היום את המטבח ובין אם תרצו לעצב כל חלל אחר בבית. עם זאת, אין עוד הרבה אפשרויות כמו חיפוי זכוכית למטבח, שכן מדובר על אופציה שכוללת יתרונות רבים, כמו:

    • מחיר נוח
    • האפשרות לשלב כל סוג של חיפוי זכוכית שתרצו
    • האופציה לבחור בין אינספור צבעים
    • העמידות של החיפוי
    • העובדה שלא צריך לתחזק את חיפוי הזכוכית בשום דרך מיוחדת

    יש כמובן סוגים שונים של חיפויי זכוכית שביניהם תצטרכו לבחור, כי גם בעולם הזכוכיות יש אופציות איכותיות יותר לעומת אחרות. מה שבטוח זה שאם תשקיעו מחשבה ואם תבחרו את הזכוכית הכי יפה שיש, המטבח שלכם ייראה נפלא בסוף התהליך.

    ממי באמת כדאי להזמין חיפוי מזכוכית לחלל המטבח?

    בין אם יש לכם מטבח גדול במיוחד ורחב ידיים ובין אם המטבח שלכם קטן יותר, טבעי שתרצו לבחור את החברה הכי טובה בתחום. לכן אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת "זכוכיות רפאלי" כי אם יש משהו בטוח, זה שכאן תוכלו להרגיש שאתם בידיים טובות. החברה עוסקת בכל מה שקשור לזכוכיות כבר משנת 2006, כך שבין אם אתם מחפשים חיפוי למטבח ובין אם תרצו להתקין ויטרינת זכוכית לחנות שלכם, בחברת "זכוכיות רפאלי" תקבלו את המענה הטוב ביותר. בנוסף, אפילו אם אתם לא לגמרי יודעים מה אתם מחפשים ולאיזה שירות בתחום הזכוכיות אתם זקוקים, הרי שגם אז חברה זו היא הכתובת הנכונה. השירות כאן אדיב ומקצועי והמחירים נוחים, אז למה לדחות את העניין אם תוכלו לעצב את המטבח שלכם עוד היום?

    חושבים להשקיע במטבח שלכם, לעצב אותו קצת אחרת ולהפוך אותו לאלגנטי יותר, אך לא רוצים לשלם על כך הון עתק? אם כך, ברור מדוע הנושא של חיפוי זכוכית למטבח מחיר מעניין אתכם, וכדאי לדעת שלא תמיד זה יהיה יקר. בחברת "זכוכיות רפאלי" תוכל ליהנות ממגוון רחב ביותר של חיפויי זכוכית שיתאימו לכל חדר בבית, אז למה שלא תתקשרו עוד היום לקבלת שירות במחיר נוח?

    למה כדאי לבחור באופציה כמו חיפוי זכוכית למטבח מחיר?

    עוד לפני שננסה להבין כמה באמת יכול לעלות לכם בסופו של דבר חיפוי מזכוכית למטבח, כדאי יהיה להכיר ביתרונות של אפשרות כזאת. זה נכון שיש אינספור אופציות אחרות שיכולות להפוך את המטבח למעוצב ויפה יותר, אך בסופו של דבר, חיפוי מזכוכית זו הבחירה הכי טובה שיש. חיפוי זכוכית למטבח מחיר מציג יתרונות רבים כמו:

    • תחזוקת חיפוי הזכוכית פשוטה ביותר
    • הלקוח יוכל לבחור כל חיפוי בכל גודל ובכל צורה
    • הלקוח יוכל לבחור גם את הצבע של חיפוי הזכוכית

    בנוסף, זכוכית, ולא משנה איפה אנחנו משלבים אותה, מיד יוצרת תחושה של יוקרה, אלגנטיות ויופי. לכן, אם אתם רוצים ליהנות, אחת ולתמיד, ממטבח מפואר, אין ספק ששווה לחשוב על שילוב של חיפויים כאלה באזורים שונים במטבח.

    הזמנת חיפויי זכוכיות למטבח עושים רק אצל המומחים

    למרות שיש לא מעט חברות בישראל של ימינו שיכולות למכור ולהתקין לכם חיפויים שונים מזכוכית למטבח, לא בכל מקום תרגישו שאתם מקבלים תמורה מלאה למחיר. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שתצאו מרוצים ואם אתם רוצים שחיפוי הזכוכית יחזיק מעמד לשנים רבות, חברת "זכוכיות רפאלי" היא הכתובת עבורכם. כאן תוכלו לפגוש אנשי מקצוע שחיים ונושמים את התחום הזה מזה שנים רבות, כך שגם אם תזדקקו לסיוע בבחירת החיפוי המושלם, יהיה מי שיעזור לכם כאן. החברה נותנת שירות בפריסה ארצית כבר משנת 2006, מה שאומר שלא חסר לאנשי המקצוע שעובדים כאן ניסיון רב. צרו קשר עוד היום, הזמינו חיפוי זכוכית במחיר נוח ותראו שתצאו מרוצים ביותר.

    חושבים לעשות שיפוץ במטבח? רוצים שהוא ייראה יותר אלגנטי ומזמין לבישולים ואפיה? אם כך, זכוכית למטבח משמשת בתור הפתרון הטוב ביותר. זה לא במקרה שהיום ניתן לראות בלא מעט מטבחים זכוכיות יפות שמשולבות בעיצוב המטבח, אז למה שלא תחשבו על זה גם אתם? פנו עוד היום אל חברת "זכוכיות רפאלי" ותוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשריות בתחום הזה.

    מה צריך לדעת כאשר רוצים להתקין זכוכית למטבח?

    לא כל האנשים מבינים זאת, אך בפועל, עולם הזכוכיות שמיועדות למטבח הוא אינסופי. לכן ברור מדוע כל מי שירצה לרכוש זכוכית למטבח יצטרך לחשוב באיזו אופציה בדיוק הוא בוחר. כולנו אומנם מבינים את היתרון של זכוכיות כאלה, כמו העובדה שכך האור חודר בצורה טבעית מבחוץ או העובדה שכך המטבח נראה אלגנטי יותר, אך איך בוחרים את הזכוכית הנכונה? ההמלצה שלנו היא לבדוק:

    • באיזה גדלים תרצו את הזכוכיות למטבח
    • איפה במטבח תרצו להתקין את הזכוכית
    • עד כמה עבה תרצו את הזכוכית שלכם

    ככל שתדעו לענות בצורה נכונה ומדויקת יותר על השאלות הללו, כך יהיה לכם קל יותר לבחור את הזכוכית המתאימה בדיוק למטבח שלכם. קחו בחשבון שהיום יש גם אפשרות לשלב זכוכיות בגוונים שונים כך שאם תרצו להכניס גם צבע למטבח שאתם מעצבים מחדש, זה אפשרי.

    זכוכית שמיועדת למטבח מזמינים מחברה אמינה ומקצועית

    בדרך כלל שיפוץ במטבח זה לא משהו שעושים בכל יום ולכן ברור מדוע, אם כבר נכנסתם לפרויקט הזה, תרצו להבטיח שהוא יסתיים בצורה מושלמת. זו סיבה שבגללה, כאשר אתם חושבים על שילוב של זכוכית למטבח, כדאי יהיה לבדוק לאיפה אתם פונים. חברת "זכוכיות רפאלי" עובדת בתחום הזה, בפריסה ארצית, כבר משנת 2006. לכן תוכלו להיות בטוחים שלא משנה איזה שירות תזמינו מהחברה בתחום הזכוכיות, בכל מקרה תהיו בידיים טובות. אנשי המקצוע שעובדים כאן מגיעים גם עם תודעת שירות גבוהה, כך שאין ספק שתיהנו גם מהאדיבות בשירות. בנוסף, המחירים נוחים, אז למה שלא תתקשרו עוד היום להזמנת הזכוכית המושלמת למטבח שלכם?

    עוד בנושא:

    מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים מזכוכית הפכו לאחרונה פופולריים במיוחד, ולא בכדי! ניתן לעצב אותם ולהציב אותם בהתאם לאופיו של חדר האמבטיה, וכן בהתאם...

    חיפוי זכוכית

    כאשר אתם חושבים על עיצוב המטבח, מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש ? שימוש בקרמיקה על הקירות? הוספת שיש בתור משטח...

    חיפוי קיר זכוכית בהתאמה אישית

    אם עד היום היה נהוג להשאיר את הקירות שלנו כמו שהם, ואם כבר בחרנו לעצב אותם, אז להשתמש באריחי קרמיקה...

    חיפוי זכוכית בהתאמה אישית

    תחום העיצוב הולך ומתפתח בקצב מסחרר, ובכל יום אנו מתוודעים לטרנדים חדשים ופופולאריים שהביקוש להם רק הולך ותופס תאוצה. אחד...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו