054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    זכוכית למטבח

    האם חשבת אי פעם להוסיף זכוכית למטבח ? אם לא, כנראה שאתם לא מעודכנים בטרנד האחרון שכבש את עולם המטבחים. לא חייבים להסתפק בקרמיקה פשוטה או בשיש, על כל חלק במטבח ניתן להוסיף חיפוי זכוכית נוצץ ויוקרתי אשר יוצר אינספור אפשרויות עיצוביות במטבח. הזכוכית יכולה להגיע במגוון צבעים ולכלול הדפסה של תמונה או משפט אשר יוסיף סגנון ייחודי ומודרני למטבח. הזכוכית אינה רק יפה אלא גם אופה – היא קלה לניקוי, עמידה לאורך שנים ומגיבה לאור בצורה חדה וחזקה.

    מחפשים רעיון עיצובי ? זכוכית למטבח

    הפופולריות של תחום הבישול בישראל ואינספור תכניות ריאליטי בטלוויזיה גרמו לציבור לחשוב כיצד הם משדרגים את סביבת עבודה שלהם במטבח. הפתרון הוא שילוב של זכוכית לצד אריחי שיש אשר יתרום רבות למראה הכללי של הבית. בנוסף להוספת חיפוי זכוכית ניתן לבצע עוד מגוון עבודות זכוכית כמו דלתות, מחיצות ומקלחונים. מומלץ גם להוסיף מעקה זכוכית בבית במגוון סגנונות, כמו לדוגמא :

    • מעקה בין מסילות
    • מעקה עם טבעות
    • מעקה עם מנטים
    • ועוד

    זכוכית למטבח של רפאלי – שוברים את הסטיגמה

    ברוכים הבאים לעולם הזכוכית של זכוכית רפאלי. הזכוכית שלנו אינה זכוכית רגילה כפי שמקובל לחשוב וברצוננו לשבור מספר סטיגמות.

    תחילה, נהוג לחשוב שזכוכיות רבות מחוסמות מעבר לתחומי הקו הירוק. הזכוכית שלנו מחוסמת בתוך ישראל וחתומה על ידי מכון התקנים הישראלי.

    שנית, אנשים רבים חוששים באשר לאיכות התוצאה והזמן שהפרויקט ייקח. אנו בזכוכית רפאלי מתחייבים לעמוד בלוח הזמנים שקבענו, ובמידה וזה לא יקרה – הלקוח יזכה בפיצוי כספי. אנו בטוחים באיכות העבודה והגימור שלנו לכן אנו מאפשרים ללקוח לשלם רק במידה והוא מרוצה מן העבודה.

    לבסוף, ישנה מחשבה כי זכוכית היא שבירה ואינה מומלצת לעיצוב המטבח או שאר חללי הבית. הזכוכית של ימינו רחוקה שנות אור מהזכוכית הישנה והשבירה, בעזרת טכנולוגיות שונות מתקבלת זכוכית עמידה אשר אינה נשברת בקלות – זכוכית עמידה אשר מוסיפה נוי לבית ומאפשרת לנקות את המשטח בקלות רבה.

    המומחים מבית "זכוכית אריאלי" מחכים לטלפון שלכם וישמחו לבצע את עבודות הזכוכית עבורכם בכל רחבי הארץ.

    לכל אחד מאיתנו יש סט כלים מיוחד לו ערך גבוהה במיוחד משאר הכלים שלנו. סט זה שמור במיוחד לחגים ולאירועים מיוחדים, ובדרך כלל מסיבה זו נרצה לשמור עליו מאוד. כך, ניתן לאחסן אותו בתוך ויטרינות זכוכית למטבח שלא רק מבצעות את תפקידן, אלא גם נראות נפלא ומעוצבות למשעי כך שהתמונה הכללית המתקבלת, תותאם באופן מלא למסר שהלקוח מנסה להעביר. ישנה אפשרות לרכוש ויטרינה בסגנון וינטאז', בסגנון מודרני, ועוד.

    ויטרינות זכוכית למטבח לעסק ועוד!

    ויטרינות זכוכית למטבח או לעסק, הינן חלון הראווה שלכם. בוויטרינה בדרך כלל יציג בעל העסק ואפילו בעל הבית, את מיטב הפריטים שברשותם; מוצרי חנות יקרים, סט כלים מהודר שעבר בירושה, ועוד. חברת זכוכיות רפאלי המתמחה בתחום הזכוכיות, עוסקת מלבד ייצור והתקנת הוויטרינות המהודרות (גם בהתאמה אישית!), גם בעבודות זכוכית נוספות כגון:

    • – מעקות זכוכית למדרגות, למרפסות, לגגות, ועוד.
    • – חיפויי זכוכית לקירות האמבטיה והמטבח.
    • – מחיצות זכוכית
    • – ויטרינות מעוצבות בשלל עיצובים
    • – מקלחונים מעוצבים
    • – ועוד

    זכוכיות רפאלי – זכוכית למטבח מעוצבת בדיוק כמו שאתם אוהבים

    כל אחד מאיתנו חולם על סביבה מעוצבת למשעי, בין אם מדובר בבית הפרטי שלנו או בבית העסק. אנו בזכוכית רפאלי שמחים על כל הזדמנות שניתנת לנו, להפוך את חלומות העיצוב של לקוחותינו לכדי מוצר זכוכית מושלם. על מנת לאפשר לנו לסייע לכם בהגשמת החלום, עלינו קודם כל להבין יחד אתכם מהן הדרישות ומהם הצרכים שלכם, ומהן העדפות העיצוב שלכם כמובן. על פי הנחיותיכם ניגש לעבודה, ונתקין את המקלחון, הוויטרינה, או המעקה שלכם אצלכם בבית.

    אך אל דאגה, כאן עבודתנו לא הסתיימה! אנו עומדים לרשותכם על כל מקרה של תקלה, לתיקון איכותי ומקצועי. בואו גם אתם להצטרף לעולם הזכוכיות של זכוכיות רפאלי.

    עוד בנושא:

    חיפוי זכוכית למטבח כפרי

    עיצוב המטבח הוא מהחלקים החשובים בעיצוב הבית. חיפוי זכוכית למטבח כפרי יחמיא לחדר זה, יעצים אותו ויהפוך אותו למקום שנעים...

    מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים מזכוכית הפכו לאחרונה פופולריים במיוחד, ולא בכדי! ניתן לעצב אותם ולהציב אותם בהתאם לאופיו של חדר האמבטיה, וכן בהתאם...

    חיפוי זכוכית

    כאשר אתם חושבים על עיצוב המטבח, מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש ? שימוש בקרמיקה על הקירות? הוספת שיש בתור משטח...

    מעקה זכוכית מחיר

    אלא אם כן אתם מולטי מיליונרים, מחיר משחק תפקיד בכל החלטה שאנו בוחרים. גם כשמדובר במעקה זכוכית מחיר העסקה יכריע...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו