054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    מעקות זכוכית

    שילוב של עיצובי זכוכית בבית מפיח משב רוח מרענן בכל אזור בו תחליטו למקם את הזכוכית בבית. השימוש הנפוץ של זכוכית הוא בחיפוי מטבח, חיפוי קירות וכמובן מעקות זכוכית. מלבד אפשרויות אלה תוכלו להוסיף אלמנטים של זכוכית לנישות שונות בחלק הפנימי והחיצוני בבית, יחד עם זכוכית צבעונית או הדפסה על זכוכית אשר יוסיפו צבע ועניין רב לכל קיר ומשטח. המראה המיוחד של הזכוכית יחד עם השטח הקטן שהיא תופסת הופכים אותה למבוקשת בקרב מעצבים רבים.

    דרושים : מעקות זכוכית

    מעקות זכוכית משתלבים בצורה מדהימה בחלל המדרגות, בין אם מדובר במדרגות עץ או שיש. המעקה מהווה תוספת יוקרתית אשר תוחמת את גרם המדרגות ויוצרים תחושה של חלל גדול ורחב.

    מעוניינים להתחדש במעקה זכוכית ? הנה כמה רעיונות נוספים היכן אפשר למקם אותם:

    • מעקה זכוכית למרפסת
    • מעקה תחימה לבית הכולל עמודים ועמודונים
    • מעקות שקועים בתוך מחיצות גבס
    • מעקות זכוכית לבריכה

    ומה עכשיו ?

    כל מה שצריך לעשות על מנת להבטיח כי תקבלו את עבודות הזכוכית הטובות והאיכותיות ביותר הוא ליצור קשר עם "זכוכית רפאלי" אשר ישמחו לספק לכם את שירות מהיר ומידי. נגיע לביתכם תוך 24 שעות מרגע הקריאה ונתחייב על תאריך ביצוע העבודות. במידה ויתרחש עיכוב בביצוע – הלקוח יפוצה על העיכוב.

    מומחי מעקות זכוכית בדרך אליך

    הזכוכית המובחרת של רפאלי מאושרת על ידי מכון התקנים הישראלי ומחוסמת בגבולות שטחה של ישראל, כך שלקוחותינו זוכים למוצר בטיחותי ותמיכה בתעשייה כחול לבן. אנו כה בטוחים במוצרינו שאנחנו מאפשרים ללקוחות לשלם בתום הפרויקט רק במידה והם מרוצים ממנו. מעקה זכוכית מחיר אטרקטיבי לכל כיס, אתם תגידו אם היה שווה.
    שירות ואיכות ללא תחרות יחד עם יחס אישי ללקוח וצוות מקצועי ואדיב הם שהופכים את "זכוכית רפאלי" לסיפור הצלחה. צרו קשר באינטרנט או בטלפון לקבלת ייעוץ בנוגע לעבודת הזכוכית הנחוצה לכם.

    אין דבר נפלא יותר ממעבר לבית חדש, ואם אפשר – גדול יותר. כל אחד מאיתנו חולם על בית רב מפלסים; מפלס מטבח, סלון, מפלס נוסף עם חדרי שינה, ועוד. בבתים כאלו יש להזמין שירות התקנת מעקות זכוכית בגרמי המדרגות השונים, על מנת להבטיח את שלומם של דיירי הבית בעת שהם נעים ממפלס למפלס.

    התקנת מעקות זכוכית – למה זה כדאי לי?

    • פריט דקורטיבי לכל דבר – למעקה אמנם יש תפקיד מאוד ספציפי, אך למעשה התקנת מעקות זכוכית מעניקה למדרגות שלכם, ובעצם לכל הבית, רובד עיצובי נוסף. לא בכדי כשאתם מגיעים לבנייני יוקרה או בתי מלון אתם נתקלים בהמון אלמנטים העשויים זכוכית; כיום כולם כבר מודעים ליתרונותיה העיצוביים והדקורטיביים.
    • קודם כל, בטיחות – עוד לפני שבכלל דנים בתחום העיצובי, יש לזכור שלמעקות יש תפקיד לא פחות חשוב; הם שומרים עלינו בעת שימוש במדרגות, שמא חלילה נמעד ויהיה לנו במה להיאחז על מנת לבלום את הנפילה. הם גם מסייעים למתקשים לטפס במעלה המדרגות.
    • לא רק למדרגות – מעקות זכוכית ניתן להתקין גם במרפסות, ובגגות של בתים. ממש כמו בבתי המלון, המתהדרים במרפסות זכוכית, גם אתם תוכלו לאמץ את הטרנד העיצובי הנהדר ולשלב את הזכוכית כאלמנט בחללים נוספים ברחבי הבית.

    האיזון המושלם בין עיצוב לבטיחות – רק עם מעקות זכוכית של רפאלי

    חברת זכוכיות רפאלי שמה לה בראש מעיניה את לקוחותיה, ומשום כך מעניקה להם אחריות מלאה גם לאחר תום תקופת האחריות. כך, אנו מוכיחים שוב ושוב כי המקצוענות והאיכות הינם העקרונות המלווים אותנו לצד כל פרויקט שאנו מבצעים. אנו מזמינים גם אתכם להצטרף לשורת הלקוחות המרוצים שלנו שכבר יודעים שכשמדובר בזכוכית – אין כמו האיכות של זכוכיות רפאלי.

    בניתם מרפסת חדשה בבית ואתם רוצים להשתמש בה ללא כל סיכון? אם כך, מעקות זכוכית משמשים בתור אפשרות שכדאי לקחת בחשבון. מרפסת שאין בה מעקה עלולה להוות סכנת נפשות ולכן, אם אתם יכולים להזמין עוד היום מעקה יפה וחזק מזכוכית, למה שתדחו את העניין? בחברת "זכוכיות רפאלי" מחכות לכם אפשרויות רבות ומגוונות בתחום הזה, כך שאתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי החברה ולבחור את המעקה המושלם עבורכם.

     

    כל הסיבות לבחור דווקא באופציה כמו מעקות זכוכית

    אין כל ויכוח על כך שבעידן המודרני אתם יכולים לבחור בעוד הרבה אפשרויות אחרות ולא רק במעקה שעשוי מזכוכית, אך האמת היא, שמעקה זכוכית מציג לא מעט יתרונות, כמו למשל:

    • עם השנים הוא נשאר בדיוק כפי שהיה
    • הוא לא מחליד
    • הוא תמיד נראה אלגנטי ויפה במיוחד
    • ניתן להזמין אותו בכל גודל וצורה שרוצים

    בנוסף לכך, אנחנו רואים שבשנים האחרונות מעקות זכוכית הם הבחירה האולטימטיבית של כל מעצבי הפנים, כך שאם חשוב לכם שהבית גם ייראה מודרני, אין ספק שמעקה מזכוכית זו יכולה להיות אפשרות מוצלחת. מעקות כאלה, אם הם עשויים מאיכות טובה ואם מתקינים אותם כמו שצריך, יציבים ביותר וניתן להשתמש בהם לאורך עשרות שנים כך שאין סיבה לבחור במעקות שעשויים מחומרים אחרים ועלולים להיהרס או להחליד.

    מעקות זכוכית מעוצב ואיכותי קונים אצל הטובים ביותר

    ממש כפי שאם הייתם רוצים לקנות רהיטים לבית הייתם פונים אל חברה שיש לה מוניטין ושם, כך כדאי לעשות גם כאשר רוצים להתקין מעקה. זה לא משנה אם המעקה מיועד למדרגות שבתוך הבית, למרפסת שבחוץ או לכל מקום אחר, כי בכל מקרה בחברת "זכוכיות רפאלי" מחכים לכם המומחים. כאן תמצאו שילוב נדיר בין מוצרי זכוכית איכותיים ביותר ובין שירות אדיב ומקצועי, אז למה לפנות לאחרים ולהתאכזב? בנוסף לכל אלה, בחברת "זכוכיות רפאלי" תוכלו גם למצוא מחירי מבצע נהדרים. הגיע הזמן להבין שלא תמיד חובה לשלם מחירים מופקעים על מעקה מזכוכית, על חיפוי זכוכית או על מקלחון לפי מידה, ואתם תראו שבחברה זו מחכה לכם הפתעה טובה.

    עוד בנושא:

    מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים מזכוכית הפכו לאחרונה פופולריים במיוחד, ולא בכדי! ניתן לעצב אותם ולהציב אותם בהתאם לאופיו של חדר האמבטיה, וכן בהתאם...

    ויטרינה לחנות תכשיטים

    זכוכית נחשבת לאחד מחומרי הגלם המוצלחים ביותר בשוק; היא אלגנטית, משתלבת נהדר בכל מקום, קלה לניקוי, ועוד. בעלי חנויות רבים...

    מקלחון זכוכית

    חדר אמבטיה המעוצב למשעי, משרה אווירה נינוחה ונעימה. המקלחת היא הזמן היחיד ביום שיש לנו זמן לעצמנו, 10 דקות רבע...

    ויטרינה זכוכית פינתית

    ויטרינות זכוכית כבר מזמן הפכו לפריט חובה. השימוש בוויטרינות זכוכית יוצר מראה נקי, אלגנטי ועדין. לכן השימוש בהן הופך נפוץ...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו