054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    מעקה זכוכית למרפסת

    מי מאיתנו לא נהנה מרגעים קטנים של שקט. אותם רגעים בוא אדם יוצא למרפסת, נשען על המעקה ומתבונן על הנוף מסביב או על הנעשה ברחוב. אם דמיינתם תמונה זו, כנראה שדמיינתם מעקה זכוכית למרפסת. מעקה מסוג זה נפוץ בבתי מלון ובתי יוקרה אשר מודעים ליופי והזוהר שזכוכית מוסיפה לכל חלל, בין אם מדובר בחלל חיצוני או פנימי. דלתות, מעקות או חיפוי קיר מזכוכית – כל אלה משדרים יוקרה וטעם משובח של בעל הבית. העמידות והחוזקה של הזכוכיות המודרניות הופכות אותן לפתרון פרקטי ומשתלם כאחד.

    מעצבים את הבית עם מעקה זכוכית למרפסת

    עיצוב בזכוכית מאפיין את הקו המודרני הנקי אשר הפך לפופולרי בבתים רבים בארץ ובעולם. הזכוכית יכולה להגיע במגוון רמות גימור, החל מגימור מט ועד 100% ברק בו ניתן לראות השתקפות מלאה.
    בנוסף לסוג הגימור תוכלו לבחור בעוד מספר אלמנטים אשר יתאימו את עבודת הזכוכית לרצונכם:

    • סוג הזכוכית – זכוכית רגילה, זכוכית מחוסמת חזקה במיוחד או זכוכית ספיישל קליר בעלת שקיפות גבוהה. אלו הן חלק מהאפשרויות העומדות בפני הלקוח, כאשר בחירת הזכוכית נעשית בהתאם למיקומה בבית והפונקציונליות שלה.
    • צבע הזכוכית – זכוכית איננה חייבת להיות שקופה ויכולה להכיל צבע רך שיתמזג באלגנטיות בעיצוב הנוכחי או לחלופין צבע דומיננטי ובעל אמירה אשר הופך את עבודת הזכוכית למוקד תשומת הלב בחלל החדר.
    • פרזול – הדבר נכון בעיקר לדלתות ומעקות אשר ניתן לשלב בהם יציקות שונות ליצירת מסגרת או עמודי תמיכה
    • צורת הזכוכית – כאשר מדובר במעקה זכוכית תוכלו לבחור במעקה ישר, מעוגל או משונן.

    זכוכית רפאלי – מעקה זכוכית למרפסת במחיר המשתלם ביותר

    זכוכית רפאלי המתמחה בעבודות זכוכית מתקדמות מציעה ללקוחותיה את חומר הגלם האיכותי ביותר. הזכוכית מאושרת על ידי מכון התקנים הישראלי, מה שמבטיחות עמידות ויציבות לצד בטיחות ואמינות. חיסום הזכוכית מתבצע בשטח ישראל ותומך בתעשייה כחול לבן. העבודות מגיעות עם אחריות מלאה כלפי הלקוח ותשלמו על ביצוע העבודות רק במידה והנכם מרוצים מהן.

    הנכם מוזמנים להתרשם ממגוון עבודות הזכוכית בקטלוג המוצרים שלנו ולקבל ייעוץ טלפוני בנוגע לעיצוב הבית בזכוכית.

    מעקה זכוכית למרפסת שמש

    אחד הפריטים האהובים ביותר על אדם בביתו, הוא המרפסת שלו. האם קיימים רגעים שלווים ונפלאים יותר מכוס הקפה שאנו שותים על המרפסת שלנו? ומה לגבי הבטיחות שלכם במרפסת? ובכן, כיום ניתן להתקין מעקה זכוכית למרפסת שמש לא רק לשם הבטיחות, אלא לשם היופי. האם אי פעם שמתם לב שבבתי המלון, כל המרפסות מאובזרות במעקה זכוכית?

    התקנת מעקה זכוכית למרפסת שמש

    התקנת מעקה זכוכית למרפסת שמש תוכל להתבצע במספר דרכים, בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח, וכמובן מעל לכל בהתאם לתנאי השטח:

    • שימוש ברוזטות (מחברי נקודות) – מחברים המותקנים על גבי הרצפה ו\או הקירות ולמעשה, תומכים בזכוכית בנקודות שונות על מנת שלא תקרוס.
    • מעקות שתולים – אלו מותקנים בתוך תעלות המוצבות לאורך גבולות השטח, כך נוצר מראה של זכוכית בלבד, ללא עמודים התומכים בה והורסים את הרצף שלה. מראה אחיד ואלגנטי.
    • פרופילי עמודים לתמיכה בזכוכית – מעקות זכוכית הנתמכים על ידי פרופילים של מתכות בצורת עמודים, ותומכים בזכוכית בצורה חזקה יותר, ובעיצוב ייחודי. הפרופילים עצמם יוכלו להיות עשויים מאלומיניום, נירוסטה ואף ברזל.

    להביא את בית המלון אליכם הביתה!

    אנו בזכוכיות רפאלי דוגלים בחדשנות, מקצועיות ושירות מעל לכל, מזמינים אתכם לעצב בעזרתנו את המרפסת הבאה שלכם. הזכוכיות שלנו כולן הינן עבות ואיכותיות, ועומדות בכל התקנים המחמירים ביותר של עמידות וחוזק. בנוסף למעקה הזכוכית שלנו, אנו מייצרים וויטרינות, חיפויי קיר מזכוכית למטבחים ולחדרי אמבטיה, זכוכיות למקלחונים, ועוד רבים ונפלאים.

    גם אתם רוצים? מעולה! כל שעליכם לעשות זה רק להגיע אלינו לקפה, או להרים טלפון – ואנו כבר נדאג לעצב עבורכם את מוצרי הזכוכית הטובים ביותר, בהתאמה מלאה לכל דרישותיכם והסגנון הפרטי שלכם.

    אחרי לא מעט דילמות הוספתם מרפסת לדירה שלכם? אם כך, קחו בחשבון שגם הבטיחות בה זה נושא חשוב ולכן לא כדאי שתוותרו על מעקה זכוכית למרפסת. מעקה כזה נחוץ כדי להבטיח שהשימוש במרפסת לא יהיה מסוכן עבור הילדים שלכם, החברים ועבורכם. לכן כדאי להתקשר עוד היום אל חברת "זכוכיות רפאלי" ולבדוק איזה סוגים של מעקות מזכוכית היא יכולה להציע לכם, כי חבל להסתכן ולדחות את הטיפול בעניין.

    מדוע דווקא מעקה זכוכית למרפסת זו הבחירה הנכונה?

    כמובן שכאשר תתחילו לבחון יותר לעומק את האפשרויות השונות של מעקות שמיועדים למרפסת, אתם תראו שהשמיים הם הגבול. לכן טבעי שתתהו מדוע דווקא מעקה זכוכית למרפסת זו יכולה להיות בחירה טובה יותר מאחרות. זה נשמע לכם מוכר? אתם עדיין מתלבטים? אם כך, כדאי לדעת שמעקה שעשוי מזכוכית:

    • נראה יפה יותר
    • לא מסתיר את הנוף
    • עמיד ויציב במיוחד
    • לא סובל מחלודה לאורך השנים

    ובנוסף, אם תרכשו מעקה שעשוי מזכוכית תוכלו גם להזמין אותו בכל גודל, אורך ואפילו עובי שתרצו. יתרה מכך, בימינו זכוכית גם לא חייבת להיות רק בצבע השקוף הרגיל, שכן ניתן להוסיף עיצובים שונים ולמעשה בצורה כזאת ליצור חיפוי זכוכית מקסים שמעוצב בדיוק כמו שתמיד רציתם. אם כל זה לא מספיק, כדאי לדעת שמעקה שעשוי מזכוכית פשוט נחשב הרבה יותר מודרני בימינו, כך שאם רוצים מרפסת אופנתית, מעקה שעשוי מזכוכית זו הבחירה הנכונה.

    מעקה זכוכית למרפסת שיחזיק מעמד לשנים

    בתחום כמו מעקה למפרסת אתם יכולים למצוא לא מעט חברות שמציעות שירות כזה או אחר, אך האמת היא, שלא תמצאו עוד חברה רצינית כמו "זכוכיות רפאלי". לכן, אם המטרה שלכם היא להתקין היום מעקה ולדעת שגם בעוד עשר שנים הוא ייראה בדיוק אותו הדבר, פנו רק אל הטובים ביותר! מעבר לכך שחברת "זכוכיות רפאלי" מוכרת רק מוצרים איכותיים, היא גם עושה עבודה טובה בכל מה שקשור להתקנת המוצרים שלה. לכן זה לא משנה אם אתם מזמינים היום מעקה מזכוכית או כל מוצר אחר, כי בכל מקרה כאן אתם בידיים טובות.

    עוד בנושא:

    מעקה זכוכית למרפסת

    מי מאיתנו לא נהנה מרגעים קטנים של שקט. אותם רגעים בוא אדם יוצא למרפסת, נשען על המעקה ומתבונן על הנוף...

    חיפוי זכוכית למטבח כפרי

    עיצוב המטבח הוא מהחלקים החשובים בעיצוב הבית. חיפוי זכוכית למטבח כפרי יחמיא לחדר זה, יעצים אותו ויהפוך אותו למקום שנעים...

    ויטרינה לחנות

    הזכוכית נמצאת סביבנו בכל עת. אנו רגילים שהזכוכית משמשת לבניית מוצרים שונים כמו חלונות, אגרטלים וכוסות, אך הזכוכית משמשת גם...

    חיפוי זכוכית

    כאשר אתם חושבים על עיצוב המטבח, מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש ? שימוש בקרמיקה על הקירות? הוספת שיש בתור משטח...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו