054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    מעקה זכוכית לבית

    מעקה זכוכית לבית מחליף לעיתים יותר ויותר קרובות את החומרים האחרים מהם היה נהוג לייצר מעקות עד היום. מעקות זכוכית לבית הם יפים, בטיחותיים ומביאים איתם אפשרויות מגוונות לעיצוב ולהתאמה לחלקי הבית השונים.  חברת זכוכיות רפאלי תשמח להכיר לכם את המגוון הגדול אתו אנו עובדים וללוות אתכם בתהליך הבחירה, התכנון וההתקנה של המעקה שיוביל את העיצוב המתאים לבית שלכם.

    מהם היתרונות של מעקה זכוכית לבית?

    • מלבד היותו חומר מועדף לייצור חיפוי לקירות המטבח, למעקה לבריכת שחיה ועוד, הזכוכית מספקת בטיחות ברמה גבוהה. וזאת, משום שהתקן מחייב שימוש בזכוכית מחוסמת, ללא פתחים או חריצים, שילדים קטנים, או חיות מחמד עלולים להיתקע בהם.
    • הוא נשאר אסתטי ונראה כחדש – גם שנים רבות לאחר ההתקנה.
    • קל לנקות אותו, הוא כמעט שאינו זקוק לתחזוקה וחידוש והוא מאפשר לאור לחדור לכל חלקי הבית ופותח את שדה הראיה, כך שהחללים נראים גדולים ומרווחים.
    • מעקה זכוכית בטיחותי, הוא כזה שעומד בדרישות התקן הישראלי ועשוי מזכוכית רבודה ומחוסמת. זו הזכוכית החזקה ביותר לייצור מעקה. כמעט שאינה נשברת. במקרה של חבלה קשה, היא תישבר לרסיסים קטנים, שאינם מסוכנים.

     

    • הדפסה – אפשר להדפיס גם על זכוכיות מחוסמות ורבודות. כמו כן, ניתן לבחור ממגוון הדוגמאות הקיימות – פרחים, נופים, דמויות אהובות ועוד.
    • השחרה – אפקט דומה לזה של משקפי שמש. הזכוכית מסננת את עוצמת האור. ניתן לבחור בי גוונים כהים מעקה מסוג זה מתאים למרפסות בעיקר.
    • זכוכית אקסטרא קליר – מתאימה לחללים קטנים, מגדילה את תחושת החלל הפנוי בחדר ומונעת גווני לוואי של הזכוכית הטבעית הירקרקה.

     

    לכל בחירה עיצובית – חשוב להצמיד את אנשי המקצוע הנכונים

    הצוות המקצועי והמנוסה של זכוכיות רפאלי עומד מאחורי מגוון עצום של פרויקטים: החל מהקמת מעקות בחדרי מדרגות ביתיים, מרפסות ועיצוב מקלחונים וכלה בחיפויים לקירות מטבח ומעקות למרפסות וגורדי שחקים. צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם את המעקה המתאים והמעוצב ביותר לבית שלכם.

    הכנתו של מעקה זכוכית לבריכה והתקנתו מחזיקים בחשיבות רבה. אכן, בטיחות המתרחצים בבריכה הפרטית או הציבורית, היא נושא רגיש וחשוב. לצד הבטיחות, כולנו רוצים גם לשמור על עיצוב מזמין ונעים לבריכה, כזה שישדר הזמנה לבילוי והנאה. מגוון מעקות הזכוכית של זכוכיות רפאלי, מיועדים בדיוק לשם כך – לשמור על תיחום מוגדר וברור מסביב לבריכה, שישמור על הבטיחות המתבקשת מסביב לבריכה, אך באותה נשימה – ישמור גם על האסתטיקה והיופי של סביבת הבריכה.

     

    כל האפשרויות לבחירת מעקה זכוכית לבריכה

    • הזכוכית יכולה להיות שקופה, חלבית, אקסטרה-קליר, זכוכית שחורה נגד שמש ואפילו זכוכית מודפסת. לכל הבחירות העיצוביות האלה, יש מכנה משותף אחד – תקן שמחייב את היצרנים וספקי המעקות לעבוד אך ורק עם זכוכית רבודה. זכוכית זו עבה פי 4 מזכוכית רגילה ולכן כמעט שאינה נשברת, אך גם אם היא נשברת, יהיה זה לרסיסים קטנים, שאינם מהווים סכנה גדולה.
    • אפשר גם לשלב חומרים נוספים לתוך הזכוכית – למשל נירוסטה, מתכת, או עץ. כולם צריכים להיות בעלי עמידות גבוהה בפני מים או פגעי מזג האוויר כדי שתצטרכו מינימום של תחזוקה וטיפול במעקה.
    • לבסוף, חשוב לבחור עיגון מתאים למעקה:
    1. עמודים – יש מגוון חומרים מהם ניתן לייצר את העמודים, כל חומר שתבחרו צריך להיות חזק ויציב, אך דעו כי העמודים יוצרים הפרעה לשדה הראייה ולעיתים אפשר לטפס מעליהם.
    2. מנטים – אלמנטים קטנים ואלגנטיים, שמאפשרים את עיגון הזכוכית למדרגות או לרצפה מוגבהת. השימוש במנטים אינו מצריך תוספת של עמודים. הוא יציב ואיכותי בפני עצמו.
    3. מעקה שתול – מעקה שתול הוא בעל מראה ייחודי שנראה כיוצא מתוך הרצפה. אין צורך בעמודים או מנטים. התקנה מקצועית ואיכותית של מעקה כזה, תיתן לכם עיצוב נקי ויפה מסביב לבריכה יחד עם הבטיחות המתבקשת.

     

    אחרי שדיברנו על עיצובים שונים למעקה, נחזור אל הבסיס

    אנשי המקצוע הנכונים, הם הבחירה הכי חשובה שתעשו. גם אצל אנשי הצוות של זכוכיות רפאלי, תגלו שהבטיחות של מעקה הזכוכית לבריכה עומדת בראש סדר העדיפויות, ולצידה – העיצוב המתאים והמחמיא ביותר לעיצוב הכללי של הבריכה, של החצר ושל הבית שלכם.

    מעקה זכוכית מחיר  משתלם במיוחד מסוג שתול הוא כזה אשר לא נתמך על ידי אביזרי חיזוק, אלא מעוגן ישירות ברצפת המבנה. כמובן שחובה להשתמש בזכוכית מחוסמת ויש להיזהר שלא להתפתות למחיר נמוך ולהזמין זכוכית זולה יותר, כדי להקפיד על בטיחות המעקה. מעקה שתול יוצר מראה נקי וחלק, המבליט את עיצוב הזכוכית שבחרתם: שקופה, צבועה, או מודפסת. 

    לזכוכיות רפאלי ניסיון בהקמת מאות מעקות במרפסות וגורדי שחקים, אותו נשמח להעמיד גם לרשותכם.

    כיצד מתקינים מעקה זכוכית שתול

    את התכנון להקמת המעקה, נתחיל עוד בשלב הבניה – לפני תחילת ההכנות לריצוף. זאת כדי לאפשר את התקנת עוגן התמיכה של המעקה, שבסיסו נמצא מתחת לריצוף.

    התקנת מעקה הזכוכית לעיתים מבוצעת עוד לפני שמסתיים שלב הריצוף – כדי ליצור מראה נקי במיוחד, אך לרוב, המעקה השתול מותקן על מסילות פלדה, אותן קובעים ישירות ליציקות הבניין ולוקחים מידות ליצירת מעקה הזכוכית.

    מעקות הזכוכית בפרט ופריטים עיצוביים מזכוכית בכלל, הפכו עם השנים למבוקשים וזאת משלל סיבות טובות: המראה המתקבל בשילוב זכוכית בבית הוא נקי, אלגנטי, מכניס אור לכל חדר ומייצר תחושת מרחב.

    עומדים בפניכם מגוון סוגים ועיצובים של מעקות הזכוכית:

    • מעקה זכוכית עם מנטים – המנטים הם תופסנים קטנים, שיוצרים מראה עדין ואלגנטי.
    • מעקה זכוכית עם עמודים – מתאים לחדר מדרגות של בית פרטי, אך המראה שלו הוא פחות נקי מהאחרים ולכן הוא גם פחות מבוקש.
    • מעקה זכוכית שתול – יש את המראה הנקי והצלול מכולם. יחד עם זאת – חשוב לוודא שקיבלתם חומר גלם איכותי, שיענה על הקריטריונים למעקה בטיחותי.

     

    איך נוודא שבחרנו את המעקה המתאים ביותר?

    האם המעקה שאתם רוצים, אכן מתאים לצורך הפרקטי של המעקה? האם העיצוב שבחרתם הוא גם הבטיחותי ביותר לבריכה, או למרפסת, או למדרגות? לכל השאלות האלה יש תשובה אחת נכונה – אנשי המקצוע של זכוכיות רפאלי, שיודעים מה התקנים, מה הכללים, מהם חומרי הגלם הנכונים ומהו העיצוב הנכון והבטיחותי ביותר למעקה השתול שאתם רוצים. מעבר לכך, הם ישמחו ללוות אתכם בכל התהליך.

    מעקה זכוכית שתול הוא כזה אשר לא נתמך על ידי אביזרי חיזוק, אלא מעוגן ישירות ברצפת המבנה. כמובן שחובה להשתמש בזכוכית מחוסמת ויש להיזהר שלא להתפתות למחיר נמוך ולהזמין זכוכית זולה יותר, כדי להקפיד על בטיחות המעקה. מעקה שתול יוצר מראה נקי וחלק, המבליט את עיצוב הזכוכית שבחרתם: שקופה, צבועה, או מודפסת. 

    לזכוכיות רפאלי ניסיון בהקמת מאות מעקות במרפסות וגורדי שחקים, אותו נשמח להעמיד גם לרשותכם.

    עד לא ממש מזמן, מעקה זכוכית למדרגות פנים היה פלא עיצובי שראינו רק בבתי מלון ומשרדי היי-טק. עם זאת, אדריכלים ומעצבים הבינו שלקוחותיהם רוצים את העיצוב הזה גם בתוך הבית וכיום אפשר ורצוי לשלב פריט יפהפה שכזה מזכוכית – גם אצלכם בבית. חברת זכוכיות רפאלי תיתן לכם שירות וליווי מקצועיים, מנוסים, יצירתיים ו…שקופים במיוחד – כדי שתקבלו את מעקה הזכוכית שישדרג לכם את הבית.

    מעקה זכוכית לבית

    מעקה זכוכית למדרגות פנים – פתרון בטיחותי ומעוצב

    שלא כמו מעקות העמודים, מעקה הזכוכית למדרגות מקיים חציצה ללא רווחים וללא פספוסים – ולכן מתאים במיוחד להגנה על ילדים קטנים. זו הסיבה שבגללה מעקה הזכוכית מככב בבתי מלון, קניונים ובתי מגורים ברחבי העולם. מלבד אלה, מעקה זכוכית הוא גם נעים למגע, מעניק מגוון עצום של אפשרויות לעיצוב, מקל על הניקיונות וכמעט שאינו זקוק לתחזוקה.

    גם זמן ההתקנה מתקצר – בזכות הפלטות הגדולות והחזקות של הזכוכית המחוסמת, הן ניתנות לרכישה על פי הדרישות הספציפיות שלכם. תוכלו לבחור את גודל המדויק של כל מעקה, את העובי של כל זכוכית ואת הגימור של כל פלטה.

    כמו כן, אין צורך להתאים את העיצוב בבית למעקה, כי הזכוכית מתאימה לכל עיצוב, צבע וריצוף שכבר קיימים בבית. להתקנת מעקה זכוכית יש תקן בטיחות מחייב, המורכב מ-3 רכיבים: סוג הזכוכית, עובי הזכוכית וגובה המעקה.

    יש שני סוגי זכוכית מתאימים למעקה בתוך הבית:

    • זכוכית רבודה מורכבת משתי שכבות זכוכית המודבקות ביניהן באמצעות שכבה פלסטית, כך שבמקרה של שבר היא לא מתפזרת, אלא נדבקת לחומר.
    • זכוכית מחוסמת היא חזקה ועמידה פי 4 מזכוכית רגילה, בזכות תהליך מיוחד שהיא עוברת.

     

    בחירת עיצוב, אופן ההתקנה של המעקה – ומה עוד?

    זה הזמן לגשת לבחירה החשובה ביותר – אנשי המקצוע, שיעשו את העבודה הטובה ביותר; עבודה שתיתן לכם ביטחון, ותאפשר לכם לבחור את העיצוב הפונקציונלי והמחמיא ביותר לבית שלכם. בנוסף, על השירות שלהם להיות חלק מהחוויה החיובית. צוות אנשי המקצוע של זכוכיות רפאלי ישמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את מיטב השרות, הניסיון והיכולות העיצוביות והיצירתיות, כדי שתקבלו את הטוב ביותר.

    עוד בנושא:

    ויטרינות זכוכית לעסקים

    מחפשים אחר ויטרינות זכוכית לעסקים? חנויות משקיעות זמן ומחשבה רבה בעיצוב הוויטרינה ובבחירת הפריטים אשר יוצגו מאחוריה, אך ההשקעה בוויטרינה...

    זכוכית למטבח

    האם חשבת אי פעם להוסיף זכוכית למטבח ? אם לא, כנראה שאתם לא מעודכנים בטרנד האחרון שכבש את עולם המטבחים....

    מעקה זכוכית למרפסת

    מי מאיתנו לא נהנה מרגעים קטנים של שקט. אותם רגעים בוא אדם יוצא למרפסת, נשען על המעקה ומתבונן על הנוף...

    חיפוי זכוכית למטבח כפרי

    עיצוב המטבח הוא מהחלקים החשובים בעיצוב הבית. חיפוי זכוכית למטבח כפרי יחמיא לחדר זה, יעצים אותו ויהפוך אותו למקום שנעים...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו