054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    ייצור מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים על סוגיהם השונים ועיצוביהם השונים – הם פתרון מצוין לסביבת המגורים הישראלית. הם מתאימים את עצמם לגודל של חדר האמבטיה ולפונקציה שלשמה התקנתם אותם, הם שומרים על חווית רחצה אינטימית, אך גם על תחושת הסדר והניקיון בחדר האמבטיה ובדרך כלל גם משתלבים עם העיצוב והופכים את חדר האמבטיה לחדר יפה יותר. זכוכיות רפאלי מתמחים בכם הנוגע אל ייצור מקלחונים לפי מידה, שמשתלבים בעיצוב חדר האמבטיה ומשדרגים את חווית הרחצה.

    ייצור מקלחונים לפי מידה מכל הסוגים

    כשאנחנו מתכננים ייצור של מקלחון לפי מידה, אנחנו מתאימים אותו קודם כל בדיוק לגודל האזור המשופע ברצפת חדר האמבטיה, כדי לאפשר את ניקוז המים בצורה הטובה ביותר.

    הדבר הבא שנתכנן הוא התאמת פתח המקלחון, כך שגודל הפתח יאפשר כניסה נוחה למקלחת וגם שיקל על הפתיחה והסגירה של הדלתות.

    הזכוכית שנבחר למקלחון, צריכה גם היא להתאים, אך לפני הכול – להיות בעובי הנכון, כדי שלא תישבר ותסכן אתכם ברסיסים חדים.

    יש שני סוגים של זכוכיות למקלחונים המאושרים ע"י מכון התקנים:

    • זכוכית רבודה (זכוכית שכבות) – עשויה משתי שכבות זכוכית המודבקות ביניהן בחומר פלסטי. במקרה של התנפצות, רסיסי הזכוכיות נדבקים לשכבה הזו, אינם מתפזרים ואינם מסכנים את הרוחצים.
    • זכוכית מחוסמת – תהליך החיסום מעניק לזכוכית עמידות של פי 4 מזכוכית רגילה. היא מתאימה למקלחון אפילו יותר מזכוכית רבודה, מפני שכמעט ואינה נשברת. במקרה של שבירה, היא מתנפצת לרסיסים קטנים ולא מסוכנים. לזכוכית מחוסמת יש חותמת שמעידה על אישור של מכון התקנים.

    אם אתם ממש רוצים להיות רגועים – הזמינו מקלחון מזכוכית, שהיא גם רבודה וגם מחוסמת.

     

    ייצור מקלחונים לפי מידה – עבודת אומנות אמתית

    אנחנו בזכוכיות רפאלי נשמח ללוות אתכם בתהליך הבחירה של החומרים, של סוג המקלחון, של העיצוב המתאים ולייצר עבורכם כל סוג של מקלחון לפי מידה שתרצו: מקלחוני חזית, מקלחוני הזזה, מקלחונים פינתיים ועוד.  צוות של אמני הזכוכית ואנשי המקצוע המיומנים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם מקלחון מעוצב, בטיחותי, נוח, פונקציונלי ויפהפה.

    מחפשים מקלחונים לפי מידה ראשון לציון? מקלחונים אלו הם מוצרים מוצלחים ומבוקשים מאוד. זאת מפני שהם יפים ונוחים – והעיצוב שלהם יכול להפוך את חדר הרחצה לאסתטי ומרשים. תוספת מקלחון לאמבטיה תשפר את הנראות ואת חווית הרחצה, שכן ניתן להזמין מקלחונים מותאמים לחדר האמבטיה שלכם – בכל מידה שתרצו.

    חברת זכוכיות רפאלי מציעה מגוון רחב של מקלחונים לפי מידה וסגנון עיצובי. תוכלו לבחור את סוג הדלת, צורת הפתיחה, עיצוב הזכוכית ועוד. 

     

    מקלחונים לפי מידה ראשון לציון – פתרון מומלץ

    • המקלחון הסטנדרטי והקטן ביותר שתמצאו בשוק הוא בגודל 80*80 ס"מ. אם תחליטו לשנות את העיצוב והצורה של המקלחון – ישתנו באופן אוטומטי גם המידות שלו.
    • אם החלטתם לשפץ את חדר האמבטיה, תרוויחו הזדמנות נהדרת לשנות את העיצוב וגם את המיקום והפונקציונליות של האביזרים השונים, מה שיפתח בפניכם אפשרויות להזמנת מקלחון לפי העדפה אישית של עיצוב ומידה.
    • הדבר הראשון שנרצה להגדיר הוא – לאיזה צורך משמש המקלחון? האם נרצה שהוא ישמש לאיטום המים בזמן שילדינו מתקלחים ומתיזים לכל הכיוונים? על המקלחון שנבחר לתת קו עיצובי מנחה לחדר האמבטיה ונחליט לבחור בעיצוב עגול ומרשים? אולי חדר האמבטיה קטן יחסית ולכן חשוב שנבחר בדלתות הזזה – שלא יתפסו מקום נוסף במרחב בעת הפתיחה? כשתכירו את האפשרויות השונות – תוכלו לבחור מבניהן את זו העונה במדויק על מה שאתם מחפשים.
    • בחירת המקלחון משמעותה בחירת הדגם והעיצוב, כמו גם את הידיות, את צורת הפתיחה, את ראש הטוש ואולי עוד כמה תוספות מפנקות שישדרגו את החוויה.
    • לאחר שכל אלה נבחרו, תוכלו לבחון את נושא המידה של המקלחון – בעזרת איש מקצוע שיוכל להתאים את כל ההעדפות שלכם לתנאי השטח: החל מגודל החדר, מיקום כיורים ואסלות בקרבה למקלחון ועוד.

     

    אנשי המקצוע עומדים לרשותכם

    חברת זכוכיות רפאלי מחזיקה בניסיון עשיר בתחום עיצוב פנים הבית בזכוכית, ומעניקה פתרונות מתקדמים בתחום – כולל חיפויי קירות, מעקות, וכמובן מקלחונים. במהלך שנות העבודה הרבות בתחום ביצענו מגוון עבודות עבור חברות גדולות, ובתים פרטיים ונשמח לעמוד גם לרשותכם.

    חדר הרחצה הוא חדר חשוב מאוד בבית, בו אנחנו מרשים לעצמנו להתפנק, מקדישים כמה רגעים לטיפוח עצמי והוא יכול להיות מקום מהנה מאוד – אם נשקיע קצת מחשבה בעיצוב ובתכנון שלו.

    זכוכיות רפאלי מתמחים ביצירת מקלחונים לפי מידה בפתח תקווה, בשלל עיצובים, סוגי זכוכית והדפסות,

    בהתאמה אישית, עם שרות מקצועי ומנוסה. ועד שתתקשרו להזמין מקלחון – אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

    ייצור מקלחונים לפי מידה

    מקלחונים לפי מידה פתח תקווה: כך נבחר אותו

    רוב האנשים רוצים שחדר הרחצה שלהם יהיה יפה, מעוצב ופונקציונלי. אבל איך תהפכו את חדר האמבטיה שלכם למקום נעים, מרגיע, יפה ואלגנטי? זה שבאמת מגיע לכם ליהנות ממנו כל יום מקלחון לפי מידה ובהתאמה אישית לחדר האמבטיה שלכם ולצרכים האישיים שלכם – ויהיה פינוק אמיתי.

    אז מה חשוב לבדוק שנהיה לפני שמתחילים תהליך תכנון והזמנה של מקלחון מפנק לפי מידה?

    • איזה סוג של זכוכית אנחנו רוצים למקלחון שלנו?
    • איזה יצרן יהיה המתאים ביותר לדרישות שלנו ולבטיחות שלנו?
    • מאיזו זכוכית הוא עשוי?
    • מה העיצוב הנכון ביותר עבורנו?
    • אילו תוספות מפנקות אנחנו רוצים? תאורה מגוונת, פונקציות של עיסוי, אפשרות לשמוע מוזיקה למשל?
    • מה התקציב שלנו?

    מכיוון שאפשר להתאים מקלחון מושלם למידותיכם ולטעמכם האישי, אתם ממש לא חייבים לקנות מקלחון סטנדרטי.

    אם כבר החלטתם להשקיע ולשפץ את החדר הכי מפנק בבית, לכו על הבחירה שתהפוך את המקלחת שלכם למקום שאתם חולמים.

    מקלחון גדול יותר הוא גם מפנק ונוח יותר. במקרה כזה תצטרכו לבדוק אם יש מספיק מקום בחדר האמבטיה למקלחון כזה – ולוודא שהדלתות שלו לא יהוו הפרעה או יהפכו את חדר האמבטיה למקום צפוף ולא נוח.

    להזמנת מקלחונים לפי מידה – פונים לאנשי מקצוע מעולים

    זכוכיות רפאלי היא חברה עם ניסיון של שנים, במגוון פרויקטים של שילוב זכוכית בבניינים, עסקים ובבתים פרטיים. נשמח להעמיד לרשותכם את הצוות המקצועי המיומן שלנו, שיסייע לכם לנווט בין מגוון האפשרויות לבחירת הזכוכית המתאימה – ממנה תוכלו ליהנות עוד שנים רבות.

    עוד בנושא:

    חיפוי זכוכית בהתאמה אישית

    תחום העיצוב הולך ומתפתח בקצב מסחרר, ובכל יום אנו מתוודעים לטרנדים חדשים ופופולאריים שהביקוש להם רק הולך ותופס תאוצה. אחד...

    מעקות זכוכית

    שילוב של עיצובי זכוכית בבית מפיח משב רוח מרענן בכל אזור בו תחליטו למקם את הזכוכית בבית. השימוש הנפוץ של...

    מעקה זכוכית למדרגות

    במידה ויש בביתכם גרם מדרגות, כנראה שמדובר בבית גדול ומרשים אשר עוצב בקפידה. בבתים מסוג זה חשוב להקפיד על שילובים...

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד הוא תוספת אלגנטית, מעוצבת ומודרנית, אותה תוכלו להזמין בעיצוב כרצונכם. מבין כל סוגי החיפויים האחרים, הוא נותן...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו