054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    חיפוי קיר זכוכית בהתאמה אישית

    אם עד היום היה נהוג להשאיר את הקירות שלנו כמו שהם, ואם כבר בחרנו לעצב אותם, אז להשתמש באריחי קרמיקה ודומיהם, הרי שכיום חיפוי קיר זכוכית בהתאמה אישית הוא הדבר הבא בתחום העיצוב! את הזכוכית ניתן לעצב במגוון צבעים, גוונים וגדלים, והיא תשתלב נהדר בכל חדר בביתכם. כמובן, שעל מנת להבטיח לעצמכם את העבודה האיכותית ביותר רצוי להיוועץ בחברה מקצועית המיומנת בתחומה.

    נעים להכיר, אנו בזכוכיות רפאלי עוסקים בתחום הזכוכיות כבר למעלה מעשור. אנו נשמח לעמוד לשירותכם לכל עניין ולעצב עבורכם את מוצריי הזכוכית הטובים ביותר!

    היתרונות של חיפוי קיר זכוכית בהתאמה אישית

    • חיפוי קיר זכוכית בהתאמה אישית הינו כאמור, יתאים לכל סוג של עיצוב. לא משנה אם מדובר בעיצוב מינימליסטי, רטרו ואפילו כפרי – איש המקצוע יידע בדיוק כיצד להתאים את הזכוכית לעיצוב הקיים, ובהתאם לדרישותיכם כמובן.
    • יתרון נוסף של חיפוי הזכוכית, הוא העובדה שהתחזוקה שלו כה פשוטה. בסך הכל מדובר בניגוב מהיר ופשוט (עם חומר ניקוי לחלונות כמובן), ללא מאמץ וללא הכתמה או נזק למשטח.
    • הברק היפהפה, והחדר שנראה לפתע רחב יותר – כל אלו הופכים את הזכוכית לתוספת יוקרתית שהיא חובה בכל משרד ובכל בית. הזכוכית מדגישה את הצבע הלבן, ויוצרת אשליית מרחב ועומק וכך מגדילה את החלל עצמו.

    בואו להתייעץ איתנו!

    אם גם אתם רוצים לשדרג את הסביבה הפרטית שלכם, הגעתם לכתובת הנכונה! המומחים של זכוכיות רפאלי ישמחו להיפגש אתכם לקפה, לבחון את הדרישות שלכם מהעיצוב העתידי ולהתאים לכך את מוצרי הזכוכית הטובים ביותר. אנו נגיע עד אליכם ונבצע התקנה יסודית ומקצועית, וכאן עבודתנו לא הסתיימה! אנו מעניקים ללקוחותינו אחריות על כל המוצרים, גם בתום תקופת האחריות – כך שתוכלו להיות בטוחים שכשאתם בידיים של זכוכיות רפאלי אתם בידיים הטובות ביותר.

    עוד בנושא:

    מעקה זכוכית למרפסת

    מי מאיתנו לא נהנה מרגעים קטנים של שקט. אותם רגעים בוא אדם יוצא למרפסת, נשען על המעקה ומתבונן על הנוף...

    ויטרינה לחנות תכשיטים

    זכוכית נחשבת לאחד מחומרי הגלם המוצלחים ביותר בשוק; היא אלגנטית, משתלבת נהדר בכל מקום, קלה לניקוי, ועוד. בעלי חנויות רבים...

    ויטרינה זכוכית פינתית

    ויטרינות זכוכית כבר מזמן הפכו לפריט חובה. השימוש בוויטרינות זכוכית יוצר מראה נקי, אלגנטי ועדין. לכן השימוש בהן הופך נפוץ...

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד

    חיפוי זכוכית למטבח באשדוד הוא תוספת אלגנטית, מעוצבת ומודרנית, אותה תוכלו להזמין בעיצוב כרצונכם. מבין כל סוגי החיפויים האחרים, הוא נותן...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו