054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    חיפוי זכוכית למטבח כפרי

    עיצוב המטבח הוא מהחלקים החשובים בעיצוב הבית. חיפוי זכוכית למטבח כפרי יחמיא לחדר זה, יעצים אותו ויהפוך אותו למקום שנעים לשהות בו. עם ייעוץ והכוונה נכונים, של הצוות המקצועי של זכוכיות רפאלי, תוכלו לקבל את המראה המושלם שישתלב עם עיצוב המטבח הכפרי שבחרתם.

    למה כדאי לכם לבחור חיפוי זכוכית למטבח כפרי?

    לחיפוי מזכוכית יש כמה יתרונות שכדאי שתכירו:

    • גודל לוחות הזכוכית – לעומת אריחי הקרמיקה, לוחות הזכוכית הם גדולים הרבה יותר. כלומר –

    פחות חיבורים בין האריחים ופחות לחות ורטיבות בתוך הקירות. כתוצאה מכך, תחזוקת המטבח הופכת לקלה יותר ועמידה לאורך שנים.

    • חומרי החיבור בין האריחים – אריחי קרמיקה במטבח או בחדר הרחצה, מחייבים שימוש בחומר מילוי הנקרא רובה. זהו חומר שנוטה להשחיר ולתפוס עובש עם הזמן, ואפילו להתפורר.
    • חיפוי זכוכית מודבק בחומרי חיבור פלסטיים, שאינם תופסים לחות ואינם מאפשרים לעובש להתפתח. כתוצאה מכך, חיפוי קיר מזכוכית למטבח מחזיק מעמד לאורך שנים ונשאר נקי ויפה – כמו חדש.
    • הניקיון – כאמור, לוחות הזכוכית לא מאפשרים התפתחות של עובש ולחות ומלכתחילה אינם נראים מלוכלכים וגם אם ניתז עליהם רוטב או שמן – תוכלו לנקות אותם בקלות עם מגבון או מטלית לחה.
    • העיצוב האישי – תהליך בחירת העיצוב של חיפוי זכוכית למטבח הוא נעים ויצירתי, שכן על זכוכית ניתן להדפיס, מה שאומר שתוכלו לבחור ממש כל דוגמה שתרצו – בין אם מדובר בתמונה משפחתית מהטיול האחרון בחו"ל, צילום ירקות מהשוק, הדפס פרחים אומנותי, פסים צבעוניים, כיתוב מעורר השראה, צבע חלק, או לבן בוהק.

     

    חיפוי זכוכית למטבח כפרי – אינסוף אפשרויות לעיצוב החיפוי

    אם הטעם שלכם סולידי, או צבעוני, נקי ואלגנטי, או סוער ומלא רגש, מעורר השראה, או משרה שלווה, משעשע, או רציני – אנחנו בזכוכיות רפאלי נשמח לתת לכם את השרות הטוב ביותר שלנו, עם מיטב אנשי המקצוע, הניסיון והכלים המקצועיים העומדים לרשותנו, כדי לתת לכם כל סגנון שתבחרו.

    אנחנו מאמינים שעבודה בזכוכית היא עבודה בשקיפות מלאה – כדי שתהיו מרוצים וכדי שאנחנו נמשיך לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים.

     

    הדפסה על זכוכית לחיפויי קיר היא גם אומנות וגם אמנות. בהדפסה על זכוכית נדרשים ידע ויכולת טכנולוגית גבוהה וגם יכולת אמנותית ויצירתיות. מתעניינים בכל הנוגע אל חיפוי זכוכית למטבח פרחים? אנחנו בזכוכיות רפאלי, מקפידים להתעדכן ולהצטייד בכל הטכנולוגיות הרלוונטיות ולעבוד עם אנשי מקצוע יצירתיים מתחום העיצוב.

     

    חיפוי זכוכית למטבח פרחים – כל מה שחלמתם ועוד יותר

    • הדפסת הפרחים על החיפוי נעשית על זכוכית מיוחדת הנקראת אקסטרא קליר.
    • זוהי זכוכית שקופה לחלוטין וללא הגוון הירקרק המאפיין את הזכוכית הטבעית.
    • זכוכית אקסטרא קליר הופכת לשקופה וצלולה בזכות תהליך המוציא ממנה את העופרת כדי לאפשר נראות נקיה של צבעי ההדפסה שבחרתם – ללא תוספת לוואי של גוון הזכוכית הטבעית.
    • הדפסת פרחים על חיפוי זכוכית למטבח, תמיד תיעשה מצבעים עמידים במיוחד, המתאימים לתנאי לחות וחום, שלא ידהו או ייפגעו עם הזמן מהתנאים השוררים במטבח. אמצעי נוסף שאנחנו נוקטים כדי לוודא שההדפס יישמר לאורך שנים, הוא המיקום שלו על הצד הפנימי של הזכוכית. כלומר, ההדפסה לא באה במגע עם האוויר. היא נמצאת בין הקיר לזכוכית, כך שהחלק שבא במגע עם האוויר, עם הלחות, עם החום ועם הלכלוך – הוא הזכוכית, העמידה, הקלה לניקוי, המגנה על ההדפסה.

     

    איך נהפוך את החיפוי למטבח שלנו לפריט עיצובי מושלם עם הדפס הפרחים הנכון?

     

    הפתרון הוא פשוט וטוב – התייעצות עם אנשי המקצוע המנוסים, העומדים בגאווה מאחורי מגוון פרויקטים מוצלחים ולקוחות מרוצים. אנו מדברים, כמובן, על חברת זכוכיות רפאלי.

    אנחנו רוצים שתמצאו את הייחודיות שלכם ואת ההדפס המחמיא ביותר לעיצוב הכללי של המטבח, שהחיפוי שבחרתם יעשה לכם חשק לבלות זמן רב במטבח. ליהנות מהעשייה היצירתית וגם להביא לידי ביטוי את הטעם האישי שלכם.

    אנשי המקצוע ואמני הזכוכית שלנו יעזרו לכם להתאים את חיפוי הקיר למטבח ובכך ליצור עיצוב שלם ואחיד יותר של כל החלל – כמו שתמיד חלמתם.

    רוצים לרענן ולשדרג את חזות המטבח שלכם? להפוך אותו לחלל מודרני ועכשווי? להתאים אותו לקו העיצוב האהוב עליכם ואולי אפילו לשלב תמונות והדפסים לטעמכם? בזכות חיפוי קיר זכוכית למטבח לבן תוכלו להשיג זאת. מוזמנים לפנות אל חברת זכוכיות רפאלי, המתמחה במוצרי זכוכית בכלל ובחיפויי זכוכית.

     

    חיפוי זכוכית למטבח לבן, מבריק ובוהק

    • מדובר במוצרי איכות חזקים, בטוחים ועמידים ויכולים להיות צבועים או מודפסים בשפע של גוונים, סגנונות, גדלים וטקסטורות מהם תוכלו לבחור את העיצוב המרשים והמתאים ביותר למטבח שלכם.
    • מטבח לבן יכול לקבל חיפוי מזכוכית אקסטרא קליר, עם רקע לבן, שישאיר את המטבח זך ובוהק בלובן, אך גם יאפשר לכם לשמור על הניקיון – ללא כתמים וללא תחזוקה מייגעת.
    • אם תרצו לשבור את הלובן של הקירות, תוכלו לעשות גם את זה, באמצעות הדפסה על חיפוי הזכוכית.
    • גובה חיפוי המטבח תלוי בגובה הארונות העליונים, התוחמים את החיפוי ומכתיבים את העיצוב של החיפוי.
    • ציוד מטבח על השיש – נתכנן מראש את מיקום האביזרים על בסיס קבוע בשיש. למשל מתקן המים, קומקום חשמלי, מעבד מזון וכו’.
    • חיפוי בטיחותי – הזכוכיות לחיפוי עוברות תהליך חיסום שהופך אותן לחזקות ועמידות במיוחד.
    • בין אם תבחרו אלמנטים כמו פרחים, או כיתוב מעניין, או תמונה אהובה, בין אם תבחרו הדפסה שחורה, או צבעונית, ההדפסה על חיפוי הזכוכית תמיד תהיה בצבעים עמידים לחום ולחות ותמיד תהיה על הצד הפנימי של הזכוכית – כך שההדפסה עצמה לא חשופה למגע עם אויר המטבח והזכוכית מגינה עליה מפני דהייה, או כתמי שמן.

     

    תכנון נכון, עיצוב מרהיב וחיפוי מושלם למטבח לבן

    חיפויים איכותיים למטבח מספקים עיצוב יוקרתי ואלגנטי וגם מקלים לאין ערוך על הניקוי והתחזוקה.

    זכוכיות רפאלי מומחים לייצור, עיצוב, תכנון והתקנה של חיפויים לכל סוגי המטבחים. אנשי המקצוע שלנו מכוונים לא רק למתן שרות מעולה, אלא גם להתייחסות עיצובית חכמה, שתשאיר אתכם מרוצים מהתוצאה הסופית.

    חיפוי זכוכית למטבח עם כיתוב הופך למבוקש יותר ויותר. וזאת, בגלל המראה המרשים של הזכוכית על הקיר והתוספת של הכיתוב – שהופכת את החיפוי לאביזר עיצובי מרשים. החיפוי משדרג כל מטבח ומאפשר לכם לבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר, כולל הדפסת כיתוב מעורר השראה, או מעורר תאבון.

    הצוות של זכוכיות רפאלי מנוסה במגוון עבודות הזכוכית ומכיר את כל אפשרויות העיצוב, כך שתוכלו להתרווח ופשוט לבחור.

     

    חיפוי זכוכית למטבח כפרי

    היתרונות של חיפוי זכוכית עם כיתוב למטבח

    • ניתן להדפיס כל כיתוב, ציור, דוגמא או תמונה שעולה על דעתכם – כל דבר שמעורר בכם השראה, תאבון, שמחה והנאה.
    • את ההדפס נוכל ליצור על מגוון רחב של זכוכיות עם מאפיינים שונים – צבע, עובי, שקיפות, טקסטורה ועוד – לפי בחירתכם.
    • חיפוי למטבח הוא לפני הכול פונקציונלי. הוא מאפשר להגן על קירות המטבח ביחידת זכוכית אחת שלמה וללא חיבורים, שבהם עלול להצטבר עובש ולכלוך. בעזרת ספרי לניקוי חלונות ומטלית לחה, החיפוי יהיה נקי כמו חדש.
    • חיפוי קיר זכוכית עם כיתוב יכול לתת למטבח שלכם חיים חדשים – עם פריט עיצובי בודד, אך משמעותי, יפה, מרשים ואלגנטי.
    • לרוב נשתמש בזכוכית מחוסמת, אקסטרה קליר – שקופה וצלולה, בה נשלב פתחים לשקעי החשמל.

    לחיפוי קיר המטבח בזכוכית יש כמה שלבים:

    • בחירת הדוגמה לכיתוב הרצוי, צבע הרקע, הפונט וכו'.
    • לקיחת מידות לייצור החיפוי בגודל הרצוי.
    • חיסום וצביעה או הדפסה דיגיטלית של הזכוכית בהתאם לבחירה שלכם. הצבע הוא עמיד בפני חום, לחות ולכלוך ומוגן על ידי הזכוכית.
    • התקנת הזכוכית המוכנה במטבח – הזכוכית מודבקת באמצעות דבק מיוחד, בתהליך שנמשך כמה שעות.

     

    מזמינים מאנשי המקצוע הטובים ביותר

    עכשיו נשאר לבחור את אנשי המקצוע שילוו אתכם לכל אורך התהליך ויוודאו שתקבלו את המוצר המתאים ביותר לצרכים ולחזון שלכם. זוהי המהות שלנו בזכוכיות רפאלי ולשם כך אנחנו מעמידים לרשותכם את מיטב אנשי המקצוע ומייצרים עבורכם חיפויים איכותיים ויפים. נשאר לכם לבחור את הצבע ואת הכיתוב, ואנו ניצור חיפוי זכוכית בטיחותי, קל לניקוי ולתחזוקה, שיקפיץ את העיצוב של המטבח לרמות חדשות.

    עוד בנושא:

    חיפוי זכוכית למטבח כפרי

    עיצוב המטבח הוא מהחלקים החשובים בעיצוב הבית. חיפוי זכוכית למטבח כפרי יחמיא לחדר זה, יעצים אותו ויהפוך אותו למקום שנעים...

    זכוכית למטבח

    האם חשבת אי פעם להוסיף זכוכית למטבח ? אם לא, כנראה שאתם לא מעודכנים בטרנד האחרון שכבש את עולם המטבחים....

    מעקה זכוכית למרפסת

    מי מאיתנו לא נהנה מרגעים קטנים של שקט. אותם רגעים בוא אדם יוצא למרפסת, נשען על המעקה ומתבונן על הנוף...

    חיפוי קיר זכוכית בהתאמה אישית

    אם עד היום היה נהוג להשאיר את הקירות שלנו כמו שהם, ואם כבר בחרנו לעצב אותם, אז להשתמש באריחי קרמיקה...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו