054-760-70-91

    לשליחת פרטים:

    ויטרינה זכוכית מחיר

    מחפשים בגוגל: ויטרינה זכוכית מחיר? למחירי התקנת ויטרינות זכוכית יש טווח גדול והוא משתנה בגלל מגוון גדול של אפשרויות וכמובן – הצרכים השונים שבגללם בחרתם להתקין ויטרינה. חברת זכוכיות רפאלי מתחייבת לעבוד בשקיפות ואמינות מלאה כדי שבסוף היום, תהיו מרוצים מהוויטרינה שהתקנו לכם ותדעו שקיבלתם תמורה מלאה למחיר ששילמתם. למה ויטרינה? השימוש בוויטרינה על סוגיה השונים, מאפשר לנו להציג לראווה את המוצרים, או את נוף המרפסת, או החצר ומוסיף יופי למראה הבית ומכניס פנימה את החוץ.

    ויטרינה זכוכית מחיר – ממה הוא מושפע?

    בעבר, אם מישהו היה שואל כמה עולה להתקין ויטרינה, הוא ככל הנראה היה מתכוון לחלון הראווה בחנות שלו. היום לעומת זאת, כשמדברים על התקנת ויטרינה מתכוונים להתקנת חלון זכוכית גדול בבית, לרוב בסלון, שמוביל ליציאה אל המרפסת.

    מחיר ההתקנה של ויטרינות מושפע ממספר גורמים מרכזיים. בהתאם, הוא אינו קבוע ומשתנה לפי הצורך:

    • גודל הפתח מחיר הוויטרינה מחושב לפי מ"ר, ולכן ככל שהפתח יותר גדול תשלמו יותר.
    • פרופיל האלומיניום – ככל שפתח הוויטרינה יהיה גדול יותר, כך גם פרופיל האלומיניום ובהתאם לכך – גם המחיר. כמו כן, בחירה של צבע מיוחד, עיצובים או פיתוחים בפרופיל – יוסיפו גם הם למחיר.
    • סוג הזכוכית – זכוכית לוויטרינה צריכה להיות חזקה ועמידה. ככל שהזכוכית תהיה עבה יותר המחיר יעלה.
    • תוספות לוויטרינה – אלה יכולות להיות תוספת צלון, תריס חשמלי או רשתות אלומיניום, וגם תוספות כמו ידיות שונות, וכל אלו יכולים לייקר את מחיר התקנת הוויטרינה.

    סוגי הפרופילים לוויטרינה שונים ביניהם בעובי, בחוזק, במראה ולעיתים גם בפונקציות שלהם וכמובן בהתאמה – גם במחיר.

    ויטרינה זכוכית מחיר

    שדרוג איכות החיים בבית – עם ויטרינה מזכוכית

    אחד מהדברים שתרצו לוודא לפני התקנת הוויטרינה החדשה והיפה שבחרתם, היא קבלת אחריות מלאה.

    זוהי אחת האינדיקציות לכך שבחרתם חברה שיש לה ניסיון ושמה את לקוחותיה במקום הראשון. מקצוענות ואיכות הם עקרונות המפתח של זכוכיות רפאלי.

    תנו לנו להכיר לכם את התפיסה שלנו לגבי מקצועיות ותיהנו מהתוצאות. ויטרינות מזכוכית אנחנו עושים באהבה וגם בקפידה וביסודיות. זכוכיות למטבח של רפאלי מתחייבת להעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר – ללא פשרות.

     

    עוד בנושא:

    למה גם אתם חייבים חיפוי לאמבטיה שלכם?

    חדר האמבטיה הוא חדר מיוחד במינו בבית, הן מבחינה אקלימית והן מבחינת השהייה בו. מבחינה אקלימית, חדר זה מצוי כל...

    ויטרינה זכוכית מחיר

    מחפשים בגוגל: ויטרינה זכוכית מחיר? למחירי התקנת ויטרינות זכוכית יש טווח גדול והוא משתנה בגלל מגוון גדול של אפשרויות וכמובן...

    מבצע חיפוי קיר זכוכית

    מבצע למהירי החלטה!! מבצע מיוחד לרגל החגים! חיפוי לקיר ב479 ש"ח למטר בלבד במקום 700 ש"ח! המבצע בתוקף עד סוף החודש או עד...
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

    להצעת מחיר התקשרו